  • 1. Data: 2014-05-20 10:06:52
    Temat: Głośnik do Motoroli Droid 4
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Hej,

    Szukam głośnika słuchawki do Motoroli Droid 4 (XT-894). Na Allegro nie ma.
    Amazon ma, ale na żadnej z aukcji nie chcą wysyłać do Polski. eBay ma, ale
    w chorych cenach (40 zł za wysyłkę).

    Zachciało mi się hamerykańskiego telefonu...

    Gdzie jeszcze byście poszukali?

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2014-05-20 11:09:30
    Temat: Re: Głośnik do Motoroli Droid 4
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 20/05/2014 09:06, Adam Wysocki wrote:
> [...]
    > w chorych cenach (40 zł za wysyłkę).
    >
    > Zachciało mi się hamerykańskiego telefonu...

    Jesli przezyjesz przesylke z Azji (roznie to trwa) to na Ebayu jest,
    chocby aukcja 321266293809.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2014-05-20 12:38:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości
> [...]
    >ma, ale
    >w chorych cenach (40 zł za wysyłkę).
    >Zachciało mi się hamerykańskiego telefonu...

    Amazon buduje wielka hale pod wroclawiem, moze wystarczy poczekac :-)

    J.

  • 4. Data: 2014-05-22 11:58:41
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    G Nowak <g...@c...ac.uk> wrote:

    > Jesli przezyjesz przesylke z Azji (roznie to trwa) to na Ebayu jest,
    > chocby aukcja 321266293809.

    Dzięki, kupiłem. Zobaczymy czy i kiedy przyjdzie :)

  • 5. Data: 2014-05-29 00:24:25
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 22/05/2014 10:58, Adam Wysocki wrote:

    > Dzięki, kupiłem. Zobaczymy czy i kiedy przyjdzie :)

    Z mojego doswiadczenia wynika, ze dostarczalnosc plasuje sie na poziomie
    ok 90%. Problemem jest czas. Niektore przesylki dochodza ponizej 14 dni,
    jedna dostalem ok 3 miesiace po tym jak oddali mi kase.

    --
    Pozdr