  • 1. Data: 2014-05-18 13:42:19
    Temat: Aero2- jak się połączyć?
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Może infantylny problem, ale jednak. Mam modem Huawei T-Mobile ,
    łączyłem się z AERO2 bez problemu jeszcze kilka miesięcy temu. Obecnie W
    Internet managerze T-Mobile pokazuje że połączenie z AERO2 nastapiło.
    Ale za nic nie mogę uzyskać dostępu do internetu czy programu pocztowego
    które bez problemu działały wcześniej. Wiem że były zmiany i trzeba
    wpisywać kod aby się połączyć, ale w moim przypadku nie ma takiej
    możliwości. Czy zmieniły się ustawienia połączenia do sieci które
    powinienem uaktualnić w ustawieniach modemu USB ?

  • 2. Data: 2014-05-18 14:26:18
    Temat: Re: Aero2- jak się połączyć?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 May 2014 13:42:19 +0200, xxx napisał(a):
> [...]
    > możliwości. Czy zmieniły się ustawienia połączenia do sieci które
    > powinienem uaktualnić w ustawieniach modemu USB ?

    Raczej nic sie nie zmienilo, poza ... odpalasz przegladarke
    internetowa, i zamiast umilowanej strony powinna sie pojawic strona od
    aero2 z prosba o wpisanie kodu captcha.

    J.

  • 3. Data: 2014-05-19 08:14:33
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2014-05-18 14:26, J.F. pisze:

    > Raczej nic sie nie zmienilo, poza ... odpalasz przegladarke
    > internetowa, i zamiast umilowanej strony powinna sie pojawic strona od
    > aero2 z prosba o wpisanie kodu captcha.

    A gdyby powyższe nie działało, to trzeba sprawdzić, czy przypadkiem we
    właściwościach połączenia internetowego nie jest na stałe wpisany adres
    serwera DNS. Musi być przydzielany automatycznie.

  • 4. Data: 2014-05-19 11:34:47
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-19 08:14, mirekc pisze:
    > A gdyby powyższe nie działało, to trzeba sprawdzić, czy przypadkiem we
    > właściwościach połączenia internetowego nie jest na stałe wpisany adres
    > serwera DNS. Musi być przydzielany automatycznie.

    I nie działa.. Żeby było śmieszniej - w moim sprzęcie z Andkiem 4.2.2
    nie ma opcji ustawiania DNSów w właściwościach połączenia.

  • 5. Data: 2014-05-19 12:03:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 18 May 2014 13:42:19 +0200, xxx <k...@o...pl> wrote:

    >Wiem że były zmiany i trzeba
    >wpisywać kod aby się połączyć, ale w moim przypadku nie ma takiej
    >możliwości.
    Jeśli sprzęt nie ma możliwości wpisywania kapcia w przeglądarce to nie
    skorzystasz z netu Aero.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 6. Data: 2014-05-19 12:56:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości
    >Jeśli sprzęt nie ma możliwości wpisywania kapcia w przeglądarce to
    >nie
    >skorzystasz z netu Aero.

    To jest okazja zlozyc skarge do UKE :-)

    Poza tym ... jak ostatnio (tydzien temu) korzystalem to jakos
    dziwnie - nie chcial kapcia na poczatek, po ktorejs godzinie zachcial,
    ale jedno wpisanie mu na kilka sesji starczylo.

    Wiec uciazliwe, ale rozwiazanie - wsadzic karte w kompa, wpisac
    kapcia, przelozyc tam gdzie ma byc, korzystac przez pewien czas.
    Moze wystarczy tethering komputera czy innego telefonu.

    J.

  • 7. Data: 2014-05-19 13:12:06
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    J.F nabazgrał(a):

> [...]
    > Poza tym ... jak ostatnio (tydzien temu) korzystalem to jakos dziwnie -
    > nie chcial kapcia na poczatek, po ktorejs godzinie zachcial, ale jedno

    Stara kapcia ta nie czytelna pozwalała na losowe działanie i weryfikację
    (raz nie było wcale a drugi raz co p. 3h ... )
    Obecna równo co 1h traci połączenie co nie było by takie straszne ale dla
    czego za każdym wpisaniem kapcia muszę iść i wyłączyć modem po czym od nowa
    go uruchomić żeby to jebane aero zaskoczyło ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl