  • 1. Data: 2014-05-20 19:14:54
    Temat: [android] darmowy i dobry klient poczty z filtrem spamu
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Tytuł mówi właściwie wszystko, znacie jakiegoś darmowego klienta poczty,
    synchronizującego się po Exchange, z opcjami filtrowania spamu i nie
    gmail? :)

  • 2. Data: 2014-05-20 19:25:41
    Od: K <...@...c>

    W dniu 20-05-2014 19:14, PlaMa pisze:
    > Tytuł mówi właściwie wszystko, znacie jakiegoś darmowego klienta poczty,
    > synchronizującego się po Exchange, z opcjami filtrowania spamu i nie
    > gmail? :)

    K9, ale spam to powinien serwer filtrowac, a nie klient.

  • 3. Data: 2014-05-20 21:02:54
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-20 19:25, K pisze:

    > K9, ale spam to powinien serwer filtrowac, a nie klient.

    używam k9 jednak problem w tym, że większość spamu wysyła mi serwer :/

  • 4. Data: 2014-05-21 08:45:47
    Od: K <...@...c>

    W dniu 20-05-2014 21:02, PlaMa pisze:

    > używam k9 jednak problem w tym, że większość spamu wysyła mi serwer :/

    to trzeba pogadac z administratorem tego serwera, chyba ze to skrzynka
    na wp/o2/interii/onecie to wtedy nic nie zrobisz po za wykupieniem
    wersji platnej.

  • 5. Data: 2014-05-21 14:27:29
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    PlaMa nabazgrał(a):

    > Tytuł mówi właściwie wszystko, znacie jakiegoś darmowego klienta poczty,
    > synchronizującego się po Exchange, z opcjami filtrowania spamu i nie
    > gmail? :)

    Ja używam tego:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.km
    an.AquaMail&hl=pl tylko
    dokupiłem klucz bo to w sumie grosze.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2014-05-21 20:50:25
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-21 14:27, Chris pisze:

    > Ja używam tego:
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=org.km
    an.AquaMail&hl=pl
    > tylko dokupiłem klucz bo to w sumie grosze.

    jesteś pewien, że to ten program ma filtr spamu?

  • 7. Data: 2014-05-22 15:40:02
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    PlaMa nabazgrał(a):

    an.AquaMail&hl=pl
    > jesteś pewien, że to ten program ma filtr spamu?

    Filtr spamu to mają serwery @ a nie czytniki ... tam sobie możesz tylko sam
    dodawać do black listy

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-05-22 20:01:48