  • 1. Data: 2014-05-20 16:14:18
    Temat: serwer www na modemie 3G
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy operatorzy blokują ruch przychodzący czy trzeba
    coś pomieszać w modemie?

    --
    Piter

  • 2. Data: 2014-05-20 17:04:00
    Temat: Re: serwer www na modemie 3G
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-05-20 16:14, PiteR wrote:

    > Czy operatorzy blokują ruch przychodzący czy trzeba
    > coś pomieszać w modemie?

    Jesli nie zamowiles sobie uslugi z adresem publicznym (choc nie wiem
    jak to aktualnie wyglada i czy ktos to oferuje - kiedys np. mozna
    bylo zamowic tak w Plusie), to zakladaj ze adres przydzielony modemowi
    bedzie mial po drodze nata, a zazwyczaj nawet kilka translacji.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2014-05-20 18:30:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    elmer radi radisson pisze tak:

> [...]
    > mozna bylo zamowic tak w Plusie), to zakladaj ze adres
    > przydzielony modemowi bedzie mial po drodze nata, a zazwyczaj

    konkretnie jest to internet mobilny "mobilNet" z multimedia.pl
    http://www.multimedia.pl/mobilNET

    teraz np dostałem

    109.243.201.61
    user-109-243-201-61.play-internet.pl

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2014-05-20 18:54:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    t...
    >Czy operatorzy blokują ruch przychodzący czy trzeba
    >coś pomieszać w modemie?

    Zazwyczaj .... nie tyle blokuja, co siedzisz za firewall/NAT.
    Blokowanie wliczone w cene :-)

    J.

  • 5. Data: 2014-05-21 00:17:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 20 May 2014 16:14:18 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Czy operatorzy blokują ruch przychodzący czy trzeba
    > coś pomieszać w modemie?

    Po wykupie stałego ip w t-mobile nie blokują żadnego ruchu, można
    spokojnie hostować usługi tcp/udp.

    --
    Marek