  • Data: 2009-10-28 09:07:29
    Temat: Re: nikon czy canon?
    Od: TomekM <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie - i mówię to jako użytkownik NIKONA. Jeżeli chodzi o entry-level
    > chyba wybrałbym Canon. Większa ilość akcesoriów (szkła, oryginalny grip)
    > przemawia na korzyść Canona. Dla porównania wystarczy przeanalizować zakup
    > szkła typu 50/f 1.8 i zobaczysz, że dla C ceny będą korzystniejsze...

    Nikon za to ma 35/1.8 za około 800 zł i zoom 18-105 o stosunkowo
    dobrej jakości za około 900 zł.
    Mam Nikona 3000s z 18-105mm, dwie koleżanki mają Canona 450D z kitem
    18-55 IS.
    Ogólnie to są bardzo porównywalne aparaty,
    Canon ma ciut ładniejszy odcień ludzkiej skóry prosto z aparatu,
    Nikon sprawia wrażenie solidniej zbudowanego,
    ma dużo bardziej rozbudowane auto ISO (brakuje mi tego w Canonie).