    From: PSYLO <P...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: nikon czy canon?
    Date: Wed, 28 Oct 2009 00:16:44 +0100

    Paweł W. pisze:
    > choć Nikon nadal słynie z najlepszego autofokusa, co
    > znaczy, że większy odsetek zdjęć będzie ostrych

    W przypadku tych dwóch modeli różnice nie będą znaczne, a warto też
    wspomnieć o braku silnika AF w tym korpusie Nikona oraz nadal ogromnej
    liczbie obiektywów, które go wymagają. Jeśli Marek bierze pod uwagę
    rozbudowę "szklarni" to wg mnie właśnie ten aspekt jest decydujący, gdyż
    pod innymi względami obydwa zestawy będą w praktyce niemal identyczne.
    Szczególnie, jeśli do tej pory nie pracował z korpusem ani jednego ani
    drugiego producenta i nie ma "preferencji" odnośnie rozłożenia
    przycisków itd.

    --
    PSYLO