eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleniezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........ › Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
  • Data: 2009-03-11 23:24:08
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    Od: gonzik <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Mar, 23:40, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:

    > coś w tym jest.
    > następny:  rok temu szukałem sobie GS 500. Patrzyłem po ogłoszeniach,
    > szukając czegoś za odpowiednią cene. Wypatrzyłem pojechałem, kupiłem. Cały
    > sezon przelatałem, bez dokładania ani grosza. (oczywiście przegląd przed
    > jazdą zrobiłem sam i wymieniłem płyny, podokrecałem sróbki :)

    I tu pada magiczne slowo "sam". Poniewaz chlopaku mysle ze samemu to i
    radosc pogrzebac, i ze srubki rdze posciagasz, i jak byla albo ma byc
    podkladka to tam bedzie. A jak cos spierdzielisz... to coz trza bedzie
    naprawic odnowa i znow radosc :-)

    Aczkolwiek jak sam nie umiesz albo nie chcesz to mozna napisac
    nastepny post o hosztaplerskim warsztacie :-) Bo co jak co ale do
    warsztatu sie dojebac zawsze mozna :-)

    Pozdrav,
    Gonzik.

    P.s.: Po kupnie wymarzonego MB123C na e-bay'u w Monachium (tu tez bylo
    magiczne slowo sam). Dalej niz 100 km za sprzetami nie wyruszam.
    Szkoda zdrowia.