  • Data: 2009-03-12 08:30:15
    Temat: Re: [NTG] O cofaniu licznika...
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ivam wrote:

    > Nie wiem co w koncu wzieli, ale jesli dostawczak ~10 lat, ma 300kkm i
    > to jest duzo, to rodzi sie pytanie: jak tu nie cofac? A co np. z moim
    > escortem (licznik do 100kkm)... czyzbym mial nowy samochod (na
    > liczniku 1500km)? Czy jednak gadac, ze dziadek do kosciola jezdzil?

    założe sie, ze tego ducato.
    Mam komis samochodowy i już nie raz takie cuda widzialem, ze szkoda gadac :(

    Pocieszające jest jednak to, ze takie podejscie sie zmienia i od prawie
    dwóch lat na placu mam auta tylko z oryginalnym przebiegiem i mimo, ze są to
    samochody nie starsze niż 3 lata (te ktore sam przywoże) to mają na
    licznikach 120-160tys km ... a i tak nie stanowi to problemu przy sprzedaży
    .. choć zdażają sie tacy, ktorzy wręcz oburzeni wychodzą, kiedy mówie, ze to
    "normalne" przebiegi aut nieuderzonych i sprowadzonych z zagramanicy, gdzie
    jest "troche" więcej autostrad niż w Polandii

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI