  • Data: 2009-03-12 06:40:52
    Temat: Re: [NTG] O cofaniu licznika...
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ivam wrote:
    > Nie wiem co w koncu wzieli, ale jesli dostawczak ~10 lat, ma 300kkm
    > i to jest duzo, to rodzi sie pytanie: jak tu nie cofac? A co np. z
    > moim escortem (licznik do 100kkm)... czyzbym mial nowy samochod (na
    > liczniku 1500km)? Czy jednak gadac, ze dziadek do kosciola jezdzil?

    Najlepiej jeszcze mów, że był księdzem.
    Sprzedawałem Corollę, 2000 r., 215 000 km na liczniku, większości
    dzwoniących nie pasował ten przebieg, eee paaaaanie, taki przebieg, od
    drugiego takiego telefonu zacząłem pytać jaki przebieg sobie pan życzy
    to ja taki zrobię, skoro nie chce pan znać prawdy - obruszali się
    oczywiście, że nie o to chodzi itd.
    Sprzedałem w końcu koledze bez cofania.

    --
    Diobeu