eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleniezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    From: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    Date: Wed, 11 Mar 2009 22:31:40 +0100

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:gp9810$aok$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >W końcu do czegoś uzywanego zawsze idzie się przyczepić. Trzeba znać umiar.

    A czy płacąc 12 tyś moge wymagać aby:
    - felgi szprychy piasty wachacz nie były tak skorodowane ( w stopniu
    strasznym bądz najgorszym jaki sobie można wyobrazić )
    - rama zeby nie była malowana ławkowcem na kolor mocno odbiegajacy od
    oryginału ( wr 450 - kolor jasny błękit, zamalowane odcinki w okolicy
    podnóżek - tłumaczenie sprzedawcy przecież tego nie widać bo tu buty są)
    - silnik ma odpalać, wchodzić na obroty i z nich schodzic równo i szybko,
    dopuszczam dymienie jeśli o tym mnie poinformuje
    - proste chłodnice jeśli twierdzi że są takie
    - no i najważniejsze motor jest taki jaki pisze a nie z exc 450 robi się SX
    450 z silnikiem enduro

    >Jak sprzedawałem mój poprzedni motocykl to podjechał do mnie chętny i jak
    >zaczął wyliczać i mnie punktować, to się wkurzyłem i uznałem, że wała z
    >siebie nie dam robić.

    ale wytykał Ci faktyczne babole o których nic nie mówiłeś czy miał pretensje
    na zasadzie że czerwień jest mało czerwona?

    > Przecież jeździłem nim kupę czasu, dbałem o niego, dawałem do regularych
    > przegladów itp. Wiedziałem, że żadna padaka to nie jest.

    Widzisz co innego użytkownik a co innego handlarz albo kotoś kto kupił w
    ogóle sie nie zna i po pierwszej glebie chce sprzedać i się nagle dowiaduje
    że został oszukany bo nawet nie wiedział że ma padake

    >..........jakbym słyszał tych napalonych, nieśmierdzących groszem,
    >młodziaków, gotowych zjechać pół Polski, byle tylko wyrwać pare groszy.;-)

    mieliśmy w kielni 20tysiecy na moto do 14 bo róznie bywa i róznie się trafi,
    czy zaliczamy się do ty kurwa gołodupców????????

    rafał
    450exc