eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleniezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........ › Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
  • Data: 2009-03-11 21:37:16
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    Od: "Monster" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "johnny" napisał w wiadomości

    > Ja powiem, że zwykle racja nie jest po jednej stronie. Kupujący, chce
    > kupić jaknajtaniej, więc siłą rzeczy wyolbrzymia wady motocykla. W końcu
    > do czegoś uzywanego zawsze idzie się przyczepić. Trzeba znać umiar. Jak
    > sprzedawałem mój poprzedni motocykl to podjechał do mnie chętny i jak
    > zaczął wyliczać i mnie punktować, to się wkurzyłem i uznałem, że wała z
    > siebie nie dam robić. Przecież jeździłem nim kupę czasu, dbałem o niego,
    > dawałem do regularych przegladów itp. Wiedziałem, że żadna padaka to nie
    > jest. Pogoniłem gołodupca gdzie pieprz rośnie. I tak to zwykle jest, że im
> [...]

    Taki mały przykładzik od pierwszego z brzegu,tylko kawałek motocykla,opis
    oczywiście właściwy-jak nówka itp,a że klepane a wąsy na dole połamane to
    pikuś,poza tym ok, z motocyklami często jest podobnie,tylko więcej
    "idealnych" części...
    http://allegro.pl/item574632046_stelaz_mocujacy_lamp
    e_ducati_monster.html
    Mieszkał po sąsiedzku "kowal",z jego wyczynów pamiętam przecięcie zbornika
    na pół,klepanie,spawanie i szpachla, szpachla bo cały wyszedłby stówkę
    drożej...

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec