eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmnieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]Re: nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
  • Data: 2012-01-26 14:28:20
    Temat: Re: nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
    Od: McRella <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-01-26 10:53, dizel pisze:
    > On Wed, 25 Jan 2012 22:18:23 +0100, McRella<n...@c...pl> wrote:
    >
    >> "Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą
    >> na taryfie "darmowe smsy do wszystkich sieci" też tak jest. OCB?
    >
    > o to że musiałeś zmieniać taryfę, bo ten komunikat pojawia się po
    > zmianie taryfy. Nawet jeśli masz już napisane że jesteś w innej
    > taryfie we freshu to i tak jeszcze się wszystko nie przemigrowało na
    > nową taryfę i nie można nic aktywować, dlatego ten komunikat, pełna
    > migracja trwa przeważnie do 24 godzin więc spróbuj ponownie za jakiś
    > czas aktywować, będzie działać

    Zobaczymy :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 27.01.12 12:15 W
  • 28.01.12 20:07 McRella

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: