eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmnieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]Re: nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
  • Data: 2012-01-26 09:53:57
    Temat: Re: nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 25 Jan 2012 22:18:23 +0100, McRella <n...@c...pl> wrote:

    >"Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą
    >na taryfie "darmowe smsy do wszystkich sieci" też tak jest. OCB?

    o to że musiałeś zmieniać taryfę, bo ten komunikat pojawia się po
    zmianie taryfy. Nawet jeśli masz już napisane że jesteś w innej
    taryfie we freshu to i tak jeszcze się wszystko nie przemigrowało na
    nową taryfę i nie można nic aktywować, dlatego ten komunikat, pełna
    migracja trwa przeważnie do 24 godzin więc spróbuj ponownie za jakiś
    czas aktywować, będzie działać

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: