eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmnieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]Re: nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
  • Data: 2012-01-27 12:15:02
    Temat: Re: nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    McRella wystukał, co następuje:

    > W dniu 2012-01-26 10:53, dizel pisze:
    >> On Wed, 25 Jan 2012 22:18:23 +0100, McRella<n...@c...pl> wrote:
    >>
    >>> "Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą
    >>> na taryfie "darmowe smsy do wszystkich sieci" też tak jest. OCB?
    >>
    >> o to że musiałeś zmieniać taryfę, bo ten komunikat pojawia się po
    >> zmianie taryfy. Nawet jeśli masz już napisane że jesteś w innej
    >> taryfie we freshu to i tak jeszcze się wszystko nie przemigrowało na
    >> nową taryfę i nie można nic aktywować, dlatego ten komunikat, pełna
    >> migracja trwa przeważnie do 24 godzin więc spróbuj ponownie za jakiś czas
    >> aktywować, będzie działać
    >
    > Zobaczymy :)

    To na bank to - ostatnio zmigrowałem do PF5 i też przez ~24h miałem ten sam
    komunikat (OM -> Operacja Migracji, z plejowego pejsbuka (; ). Później
    zatrybiło... Aha, w trakcie OM dostawałem co jakiś czas wiadomość sieciową
    "DONE" -- radosne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: