  • Data: 2016-11-03 13:26:29
    Temat: Re: nieśmiertelne diody?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:581b1d1a$0$650$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 03.11.2016 o 11:28, J.F. pisze:

    >przy tym samym rozmiarze 2835 dają dużo więcej światła niż 3528. i
    >mają lepsze chłodzenie, niezależnie od producenta.(znaczy są lepsze i
    >gorsze, ale ogólnie rodzina jest "w porządku" )

    obudowa moze i dobra, ale dziwne troche, ze taki maly rozrzut.

    >umnie jasność nie spadała. na początku (do 200% prądu) nawet rosła, a
    >potem już tylko temperatura rosła :)

    Moze te sa lepsze ... ale ja pisze o powaznym przekroczeniu pradu
    znamionowego.
    Kilkukrotnym, a nie tam 200% :-)

    >zdecydowanie odradzam "podkręcanie". Ja nawet wolę dać więcej diodek,
    >a obniżyć im prąd.

    Bardzo dobrze, ale ja o prototypie. Slabo swieci - znaczy sie zasilacz
    za malo wydajny.
    Trzeba podkrecic.

    A tu niespodzianka - za bardzo wydajny, i dlatego slabo swieci :-)

    J.