  • Data: 2010-03-17 15:25:02
    Temat: Re: niemodny telefon dla dziecka
    Od: "deepblue" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hnqjsj$mc3$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie rób dziecku krzywdy niemodnym telefonem.
    > To, że jest kumate nie oznacza, że nie chciałby jakiegoś normalnego
    > telefonu.
    > Kup jakiś normalny (?) klasy SE k550i czy inny od SE.
    > Telefony od SE są bardzo popularne wsród dzieciaków.
    >
    > Nie zakładaj, że zaraz ukradną. 2 lata temu kupiłem córce (10 lat teraz)
    > na abo SE k770i za 1 zł przy gównianej taryfie za 25zł. Dodatkowo kartę
    > 4Gb na muzykę.
    > Przykazałem córce, że jak zgubi to będzie nosiła jakiś szrot a jak ktoś
    > będzie chciał jej siłą zabrać, to niech da. I nie da się zabić za telefon.
> [...]

    Popieram w całej rozciągłości :)
    Sam widziałem jak "męczy" się moja córka z jakimś dziadowskim Sagemem -
    prezent od babci.
    1,5 roku temu kupiłem jej używkę SE W610i w bdb stanie. Rezultat: 3 W610i w
    domu - córka, syn i ja ;P
    Plusy:
    ładny, autofocus, walkman z dobrym dźwiękiem, latarka, dobrze trzymająca
    bateria
    Minusy:
    dość drogie karty pamięci M2 jeśli nie wystarcza 512 Mb w zestawie, telefon
    już nie produkowany

    deepblue

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    4950 (20100316) __________