  • Data: 2015-04-12 15:19:51
    Temat: Re: niemieckie autostrady platne
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > A wiesz od ilu lat budżet się u nas nie spina ?

    Jaki budżet?
    Bo ja mówię o tym do wpływów z dróg - on się spina doskonale dzięki
    viatolowi.
    Nawet musieli ograniczać wpływy z państwowych autostrad bo się spinał aż za
    dobrze.

    > Był już taki idiota który myślał że jest cwaniakiem i coś podobnego
    > zaproponował. I został publicznie wyśmiany.

    Bo nie było ani dróg szybkiego ruchu, ani autostrad, a on chciał kasować,
    ale za badziewne zwykłe drogi.
    Skoro Czechom się opłaca, Słowakom, Słoweńcom, Austriakom, Węgrom (choć w
    tych 3 ostatnich przypadkach przypadkach nie wiem czy ekspresówki też w to
    wchodzą - raczej nie, a mimo to się opłaca), to dlaczego nie miałoby się
    opłacać akurat Polakom?

    Z powodu 450 km prywatnych autostrad, które i tak za 10-20 (a może i mniej -
    nie znam szczegółów umów) lat trafią do państwa?

    > Nie były by.
    > A dlaczego to już napisałem.

    Nie napisałeś.

    > Przeczytaj to ze zrozumieniem.

    Nie - to Ty musisz zrozumieć co czytasz.
    Albo nie odpowiadać jak nie zrozumiesz różnicy, pomiędzy tym o czym piszesz
    Ty, a tym, o czym piszę ja.
    Z tą różnicą, że to o czym ja piszę sprawdza się powszechnie, a to co Ty
    proponujesz NIGDZIE na świecie nie istnieje (ryczałt obejmujący tylko
    autostrady, za to i prywatne i państwowe), więc w żaden sposób nie można
    tego zweryfikować.