    From: "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: nie wiem gdzie pytać- serwery grup dyskusyjnych
    Date: Sun, 2 Sep 2012 10:51:54 +0200

    Dnia Sun, 2 Sep 2012 00:30:40 -0700 (PDT), m...@o...pl napisał(a):

    > Prosba o pomoc.
    > Mialem kiedys konto nwes.onet.pl. Nie dziala. Pozniej news.gazeta.pl. To samo. Do
    piatku niektore grupy (nie pecet) byly na news.uw.edu.pl. Od wczoraj polaczenia nie
    ma. Nie jestem klientem Neostrady, tez odpada. Mieszkam w okolicach W-wy. Doradzcie
    mi cokolwiek (nazwa serwera, czy wymaga logowania, uwierzytelniania)abym mogl w
    Outlook Express polaczyc sie z jakims polskim serwerem grup dyskusyjnych.
    > Tomek.

    news.wsisiz.edu.pl
    Ogólniedostępny, nie wymaga logowania, szybki. Nie wiem tylko czy wszystkie
    grupy trzyma.

    news.task.gda.pl
    Ogólniedostepny, nie wymaga logowania.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    - Stirlitz, ile jest dwa razy dwa? - zapytał Müller.
    Stirlitz wiedział, wiedział również że Müller też wie, ale nie wiedział czy
    Centrala wiedziała, więc musiał milczeć.