  • 1. Data: 2012-09-02 09:30:40
    Temat: nie wiem gdzie pytać- serwery grup dyskusyjnych
    Od: m...@o...pl

    Prosba o pomoc.
    Mialem kiedys konto nwes.onet.pl. Nie dziala. Pozniej news.gazeta.pl. To samo. Do
    piatku niektore grupy (nie pecet) byly na news.uw.edu.pl. Od wczoraj polaczenia nie
    ma. Nie jestem klientem Neostrady, tez odpada. Mieszkam w okolicach W-wy. Doradzcie
    mi cokolwiek (nazwa serwera, czy wymaga logowania, uwierzytelniania)abym mogl w
    Outlook Express polaczyc sie z jakims polskim serwerem grup dyskusyjnych.
    Tomek.

  • 2. Data: 2012-09-02 10:06:19
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 02/09/2012 8:30 AM, m...@o...pl wrote:
> [...]
    Outlook Express polaczyc sie z jakims polskim serwerem grup dyskusyjnych.

    Na kazdej grupie aktualnie jest jakis watek dotyczacy serwerow wiec
    poczytaj co ludzie radza. A zacznij jednak od podlaczenia sie do serwera
    neostrady bo wlasnie od jakiegos czasu jest ogolnie odstepny.
    news.neostrada.pl

  • 3. Data: 2012-09-02 10:21:02
    Od: m...@o...pl

    news.neostrada.pl
    "Nie można znaleść serwera".
    Podobnie jak i w news.gazeta.pl i we wszystkich innych przypadkach. Prośba o
    informację- czy news.neostrada.pl wymaga logowania czy nie? A jeśłi logowanie to czy
    uwierzytelnianie hasła? Telefon stacjonarny (drut) i Internet jest od operatora ERA.
    Tomek.

  • 4. Data: 2012-09-02 10:49:05
    Temat: Re: nie wiem gdzie pytac- serwery grup dyskusyjnych
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    news.internetia.pl

    moze to ci pomoze :)

  • 5. Data: 2012-09-02 10:51:54
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Dnia Sun, 2 Sep 2012 00:30:40 -0700 (PDT), m...@o...pl napisał(a):

> [...]
    Outlook Express polaczyc sie z jakims polskim serwerem grup dyskusyjnych.

    news.wsisiz.edu.pl
    Ogólniedostępny, nie wymaga logowania, szybki. Nie wiem tylko czy wszystkie
    grupy trzyma.

    news.task.gda.pl
    Ogólniedostepny, nie wymaga logowania.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    - Stirlitz, ile jest dwa razy dwa? - zapytał Müller.
    Stirlitz wiedział, wiedział również że Müller też wie, ale nie wiedział czy
    Centrala wiedziała, więc musiał milczeć.

  • 6. Data: 2012-09-02 10:53:26
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-09-02 09:30, m...@o...pl pisze:
> [...]
    > wymaga logowania, uwierzytelniania)abym mogl w Outlook Express polaczyc
    > sie z jakims polskim serwerem grup dyskusyjnych.
    news.atman.pl?

    Maciek

  • 7. Data: 2012-09-02 11:02:44
    Od: sumar <s...@o...eu>

    m...@o...pl:

> [...]
    uwierzytelnianie hasła? Telefon stacjonarny (drut) i Internet jest od operatora ERA.

    Spróbovać: news.wsisiz.edu.pl

  • 8. Data: 2012-09-02 11:08:48
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-09-02, m...@o...pl <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    Outlook Express polaczyc sie z jakims polskim serwerem grup dyskusyjnych.

    Nie panikuj :). Jeśli nie mieszkasz w Chinach lub Korei Północnej, to
    usenet "odbiera" wszędzie tak samo. Tak samo, czyli ostatnio marnie.

    Generalnie w tej chwili większość ludzi pisze przez news.neostrada.pl
    (podobno otwartym). Treść online staje się płatna i dotknie to także
    usenetu. Jeśli bardzo Ci na nim zależy, to przygotuj kilka dolców
    na abonament, bo IMO z darmowymi serwerami możemy się pożegnać już
    w 2013 roku.

    pozdrawiam,
    PK

  • 9. Data: 2012-09-02 11:43:11
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "sumar" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    > m...@o...pl:

    > Spróbovać: news.wsisiz.edu.pl

    Gorące podziękowania!.
    Są grupy (mała lista, ale są te co mnie interesują), nagłówki się ściągają
    Teraz pierwsza odpowiedź. Zobaczymy czy przejdzie.
    Tomek.

  • 10. Data: 2012-09-02 11:58:23
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

> [...]

    Outlook Express polaczyc sie z jakims polskim serwerem grup dyskusyjnych.

    server = news.neostrada.pl
    postable=1

    server = news.triger.com.pl
    postable = 1