  • Data: 2012-09-02 11:58:23
    Temat: Re: nie wiem gdzie pytać- serwery grup dyskusyjnych
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 2 Sep 2012 00:30:40 -0700 (PDT), m...@o...pl napisał(a):

    > Prosba o pomoc.
    > Mialem kiedys konto nwes.onet.pl. Nie dziala. Pozniej news.gazeta.pl. To samo. Do
    piatku niektore grupy (nie pecet) byly na news.uw.edu.pl. Od wczoraj polaczenia nie
    ma. Nie jestem klientem Neostrady, tez odpada. Mieszkam w okolicach W-wy. Doradzcie
    mi cokolwiek (nazwa serwera, czy wymaga logowania, uwierzytelniania)abym mogl w
    Outlook Express polaczyc sie z jakims polskim serwerem grup dyskusyjnych.
    > Tomek.

    server = news.neostrada.pl
    postable=1

    server = news.triger.com.pl