    From: Anna Niedowiarek <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: nie trzeba robić dobrych zdjęć..
    Date: Thu, 03 Dec 2009 16:54:12 +0100

    Marek Dyjor pisze:

    > w TV nie ma żadnego przekazu to co pokazuje TV to cukierek i kicz coś co
    > by znalazło wielki poklask, wszyscy by pisali jakie śliczne zdjęcia
    > jakie ładne, najlepiej jakby zrobił jeszcze HDry i dragany...

    Panie Marku, kicz, czyli sztuka szczęścia, sama znajduje poklask.
    Natomiast zdjęcia prezentowane na omawianej wystawie zyskują na wartości
    podczas takich dyskusji jak obecna. Mimo, że nie reprezentują sobą
    jakiej szczególnej wartości rozmawiamy o nich. Będzie to pretekstem do
    późniejszych ocen autora, jakie to emocje wzbudza swoimi pracami, czyli
    - wielki artysta. Prace odejdą w niepamięć, zostanie zapis dyskusji. Nie
    ma dyskusji, nie ma "wybitnych" prac pana Zielińskiego.
    Natomiast nie ulega żadnej wątpliwości, że pan Zieliński posiadł
    znakomicie sztukę autokreacji, co jest niezbędne do bycia "artystą" we
    współczesnym świecie.
    Dla mnie osobiście owa wystawa a właściwie jej pochwały, to zupełne
    nieporozumienie. Tego typu artystów kontestujących rzeczywistość i
    szukających pospolitości w symbolach było już wielu za Odrą i Nysą oraz
    Wielką Wodą. W Polsce trafia to na dobry grunt młodych ludzi, którzy
    sztukę fotografii znają z Internetu i tego typu wystaw.
    Panie Marku, oceniałam Pana wrażliwość deko wyżej. :-(

    PS. a gdyby tak spróbował Pan przycinać cytaty? Do ogromnego cytatu
    dopisuje Pan zaledwie dwie, trzy linijki. I po co tak?