  • Data: 2009-12-02 07:42:27
    Temat: Re: nie trzeba robić dobrych zdjęć..
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m0w" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hf46ls$512$1@inews.gazeta.pl...
    > Nawet jakbyś był, to nie rozmawiamy na tej grupie i w tym wątku o
    > rzekomych kompleksach, tylko o tym czy te zdjęcia mają jakiś potencjał czy
    > nie. Jakiś oglądacz zastanawia się co w nich jest takiego, że autor
    > chciał, nie wstydził się wstawić je do galerii. Jak masz jakiś pomysł na
    > ten temat, to chętnie posłucham co masz do powiedzenia. Może właśnie ty
    > zobaczyłeś w nich coś interesującego i dokonasz ciekawej obrony?

    Jesli chodzi o moje pierwsze odczucia to kadry faktycznie sa troche
    pierwotne i calosc ogolnie do mnie nie przemawiala ale z jakiego powodu
    mialbym odmawiac prawa do dzielenia sie tymi pracami z innymi?
    Skoro autor jest uznanym fotografikiem to widocznie ma szeroka grupe
    odbiorcow swoich prac. Nie sa to cukierkowe widoczki a'la Ken Rockwell stad
    pewnie tyle w tym watku obruszen i.... kalumni ;-)
    Fotografia jest przeciez poza matematycznym warsztatem (ekspozycja, zloty
    podzial itp) takze sztuka przeciez.
    Mozna lamac wiec wszelkie zasady w imie osiagniecia zamierzonego celu
    estetycznego. A tu mozliwe , ze celem bylo pokazanie Berlina bez lukru,
    odartego z wielkomiejskich fajerwerkow, wrecz nudnego i szarego. Skadinad
    wiemy ze to kulturalna stolica europy, piekne, kolorowe kosmopolityczne
    miasto.

    Pozdr.
    www.elipsa.info