  • Data: 2010-02-03 17:15:09
    Temat: Re: nie to, że flame...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "limken" <l...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:hka82m$ne9$2@inews.gazeta.pl...
    > :->
    >
    > no to fakt - największym problemem jest parkowanie - takie by się
    > nie zawiesić a to już zaliczyłem... :/
    > ale jazda - nie no - mi się jeździ dobrze...

    A skad ja mam wiedziec jak sie jezdzi, jesli nie jezdze ? :-(

    > problemy trakcyjne oczywiście są
    > ale sytuacja całkowicie do opanowanie
    > natomiast moje doświadczenia z oponami letnimi i śniegiem sprzed
    > kilku lat były takie, że się nie da...

    Bo to wszystko zalezy od konkretnej opony. Jedne sa naprawde, inne
    prawie wielosezonowe.
    Nie ma co pisac generalnie.

    Ja teraz jezdze na calorocznych, ucieszylem sie w pazdzierniku jak
    mnie zaskoczyl pierwszy snieg, a pewnie nie mialbym zimowek.
    Ale tej zimy nie sprawuja sie juz tak dobrze - tylko ze nie ma jak
    porownac z zimowkami w tych samych warunkach.

    J.