  • Data: 2011-03-02 07:40:04
    Temat: Re: nie przyjecie mandatu - co dalej?:)
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aktualnie (ponownie przechodzę)

    Aktualnie ponoszę konsekwencję: w poniedziałek egzamin sprawdzający po
    przekroczeniu 34pkt.

    > Jeśli sędzia nie głupek i zna się na "branży" w której rozstrzyga, to
    > może udać się w 1 instancji, ale raczej na wygraną należy liczyć w 2
    > instancji.

    Zatrzymanie przez wideorejestrator: 103/50, 81/50 i wyprzedzanie na
    przejściu dla pieszych. Propozycja policjantów: 26pkt. Nie przyjąłem.
    Odwołałem się od wyroku nakazowego, sąd przesłuchał policjantów i mnie,
    sprawdził legalność wideorejestratora, _nie miał_ dowodów w postaci
    nagrania: rzekomo rozmagnesowanego. Wyrok: 1000zł + 300 kosztów.

    > Jeśli sprawa oczywista i ZDATNA do udowodnienia - odrzucenie ...
    > stracony czas/pieniądze/nerwy - nie zwrócone.

    Podtrzymanie i uprawomocnienie. Nie wnikam jaka była moja linia obrony,
    reprezentował mnie adwokat. Zabrakło miesiąca do przedawnienia.

    > Z doświadczenia wiem, że wielokroć sąd uznaje rację obwinionego. Bo
    > policjant był po prostu idiotą :)

    Zmiana kwalifikacji 103/50 - na 103 w terenie zabudowanym.

    > Zazwyczaj niżej. Opłaca się przy mandacie 200 PLN odwołać się tylko po
    > to by było taniej (np 100 PLN czy 50) Sąd nie jest ograniczony
    > taryfikatorem, i bardzo często wydając "wyrok" robi to tak, by nie dawać
    > pretekstu do odwoływania się ...

    Dokładnie tak samo, jak proponowali policjanci.

    Chcesz wyrok?

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia