  • Data: 2011-03-02 09:14:23
    Temat: Re: nie przyjecie mandatu - co dalej?:)
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ikkrm0$flu$1@news.onet.pl...

    > Przepisy są dla ludzi nie ludzie dla przepisów. Tak samo Policja - jeżeli
    > widział, że ktoś na drodze zabłądził, źle pojechał powinien zatrzymać ruch
    > i w bezpieczny sposób umożliwić tej osobie włączyć się na właściwy pas.
    >
    > Wielu kierowców by tak zrobiło - po prostu przepuści samochód z obcą
    > rejestracją.

    Część w ogóle nie patrzy w lusterko (chyba, że kobieta:))
    to chcesz, aby kierowcy analizowali (w lusterku czyli odwrotnie)
    rejestracje dojeżdżających "do skręcania w lewo"?
    choć to raczej naturalne, ze jak podjeżdżam w innym mieście
    do zwężenia to raczej nie mam problemów ze zmianą na "pas zajęty",
    wpuszczają gościa "ze wsi".A jak, z kolei, stanie przede mną ktoś "ze
    wsi":),
    to również naturalne, ze wpuszczam.

    > Jeżeli na drodze jest zakaz zawracania, ograniczenie prędkości to nie po
    > to by tam mandaty można było sypać, a po to by było bezpiecznie. Jeżeli
    > ktoś w środku nocy tam zawróci ....

    ...gdy w nocy wjeżdżasz na skrzyżowanie regulowane światłami,
    to też, jak mały ruch to powoli przejeżdżasz???

    > Np. w innych krajach ktoś zapomni papierów lub niema np. OC to ma w ciągu
    > kilku dni przedstawić na policji,

    O ile OC - w porządku to inne papiery już nie.
    Patrol spotyka gościa bez dowodu rejestracyjnego,
    i mówi niech panowie przyjadą pokazać jutro?!

    > Więc jak gówniarz ukradnie batonik to co powinni go zamknąć na 24?

    Nie, powinien dostać dyplom za "wytrwałość"