    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: nazwa dla procedury
    Date: Mon, 23 Apr 2012 06:16:28 +0000 (UTC)

    M.M. <m...@g...pl> napisał(a):

    > Wszystko co robimy jest funkcją czasu i pieniędzy. Może kiedyś programista
    > będzie żył wiecznie, albo będzie mógł się cofnąć w czasie i to prawo go
    > nie będzie obejmowało. Dziś gdy programista poświęci za dużo czasu na
    > zbędne rzeczy, to właśnie jak to piszesz "w ogóle tego nie napisze" bo
    > wcześniej umrze :)

    No ale problem polegajacy na tym by cos napisac jest mz bardziej
    pierwotny niz problem polegajacy na tym by to napisac szybko -
    tak ze i tak trzeba sie koncentrowac na tym pierwszym, a to
    pierwsze wymaga przemyslenia problemu, im lepiej go zrozumiem
    tym latwiej i szybciej mi pojdzie
    - zalezy od projektu bo teraz klepiac elementy prostego tilowego
    erpega czyje sie zupelnie inczej niz wczesniej rotujac bitmapy,
    jest to zestaw zupelnie innych zagadnien (az dziwne jak jedno
    jest rozne od drugiego)