  • Data: 2012-04-24 13:07:16
    Temat: Re: nazwa dla procedury
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zażółcony <r...@c...pl> napisał(a):

    > To może execute() lub moje ulubione: doYourJob() ?
    > W przypadku maszyn stanów zdarza mi się onIdle()
    > dla odróżnienia od onEvent(...)

    dobra nazwa to wydaje sie taka ktora dosyc scisle
    opisyje co dana funkcja robi (i zarazem odklada z pola
    widzenia to czego dana funkcja nie robi), ale to w przyblizeniu
    bo to bardziej wydaje sie zlozony temat - w kazdym razie
    'bliskosc-scislosc' nazwy moze byc pewna cecha do rozwazenia -

    przy czym co wyniknelo z rozwazan w programie sa nazwy
    bardziej wazne i te mniej wazne, np te do 'rdzenia architektury'
    wydaja mi sie wazne a spora czesc innych mniej wazna