    From: " M.M." <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: nazwa dla procedury
    Date: Sun, 22 Apr 2012 11:46:15 +0000 (UTC)

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > to pozniej jest juz w tym momencie, zle nazwy dla waznych
    > rzeczy to pewne obciazenie i nalezaloby poprawiac, dla mniej
    > waznych mam cala mase zlych nazw (wiekszosc moich nazw w kodzie
    > to niestety zle nazwy)
    No ale co na to można poradzić? Programista czasami używa złej
    nazwy, czasami przeciętnej, czasami bardzo dobrej. Gdy
    założenia projektu na drugi dzień się zmienią, to ta bardzo
    dobra nazwa może też się okazać kiepska. Używa się najlepszej
    jaka w danej chwili przychodzi do głowy, potem jeśli warto to
    się zmienia. Ja np. gdy mam gorszy dzień, to zamiast pisać kod,
    zajmuję się komentowaniem, dokumentowaniem, albo właśnie lepszym
    podziałem na klasy i funkcje, lepiej dobieram parametry, nadaję
    lepsze nazwy. Czasami wycinek kodu zamieniam wręcz na liba żeby
    użyć w innych programach.