-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nawet udany filmik..
Date: Tue, 14 Jan 2014 14:24:49 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <lb3dqu$evn$1@node1.news.atman.pl>
References: <lahvls$fsi$1@node1.news.atman.pl> <laoc82$9s7$1@node2.news.atman.pl>
<laoctb$8dp$5@node2.news.atman.pl> <laosf7$lbi$1@node1.news.atman.pl>
<las7h6$4d6$1@node1.news.atman.pl>
<52d1a855$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
<latvpd$prd$1@node2.news.atman.pl>
<52d2f9fa$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
<lauviv$ve5$1@node1.news.atman.pl>
<52d30404$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
<lav0q6$t6t$1@node2.news.atman.pl>
<52d308c6$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
<lav1k8$tk2$3@node2.news.atman.pl>
<52d30b8b$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
<lavvpf$u1d$1@node1.news.atman.pl> <lb0390$s43$1@node2.news.atman.pl>
<lb0vst$psn$1@node2.news.atman.pl>
<52d411bd$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
<lb157n$5u3$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
<lb2lid$lk9$1@node1.news.atman.pl> <n...@m...org>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1389705886 15351 83.142.196.43 (14 Jan 2014 13:24:46
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Jan 2014 13:24:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <n...@m...org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519277
[ ukryj nagłówki ]On 2014-01-14 09:18, Myjk wrote:
> Tue, 14 Jan 2014 07:30:40 +0100, Shrek
>
>> Ja mam przekonanie, że gwałtowne hamowanie jest manewrem obiektywnie
>> niebezpiecznym - nieważne co motywuje hamującego.
>
> Jest manewrem GŁUPIM. Niebezpiecznym to jest dopiero jeśli powstanie jakieś
> niebezpieczeństwo. Ale nadal jest manewrem głupim, przy FR wynika akurat z
> nieogarniania sytuacji na drodze -- a jeśli ktoś nie ogarnia takiej
> podstawy z jaką prędkością może jechać, to rzeczywiście jest to kierowca
> niebezpieczny -- w każdym miejscu.
A co ma za znaczenie z jakiego powodu hamuje? Jeśli hamuje z powodu psa
na drodze to jest to bardziej bezpieczne niż jak hamuje z głupoty? Nie
bądź pan głąb - fizyki nie oszukasz. Ilość energii do pochłonięcia przez
tarcze jest taka sama niezależnie od motywacji.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.14 14:28 Shrek
- 14.01.14 14:30 Shrek
- 14.01.14 18:09 Artur Maśląg
- 14.01.14 18:35 Gotfryd Smolik news
- 14.01.14 22:02 AZ
- 14.01.14 22:06 Shrek
- 14.01.14 22:09 Shrek
- 14.01.14 22:20 Artur Maśląg
- 14.01.14 22:25 masti
- 14.01.14 22:26 AZ
- 14.01.14 22:32 AZ
- 14.01.14 23:14 Shrek
- 14.01.14 23:33 masti
- 15.01.14 07:52 sqlwiel
- 15.01.14 10:03 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S