  • Data: 2014-01-14 18:09:57
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-14 11:56, AZ pisze:

    > Ale tu nie jest dyskusja na temat zlikwidujmy wszystkie fotoradary bo
    > ludzie gwaltownie hamuja. W tym miejscu to zjawisko jest po prostu nasilone
    > predkosci sa >100 km/h, niektorzy w ostatniej chwili sie orientuja, ze
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > przeciez chcieli zjechac do centrum handlowego i z lewego pasa wala
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    > przez pozostale dwa na zjazd, trzeba tam sporo uwagi zeby ogarnac co sie
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > dzieje na drodze i nagle taki zauwaza w ostatniej chwili fotoradar
    > i wali po heblach.

    Nie masz wrażenia, że coś przeoczyłeś? Sam opisałeś lokalizację,
    stopniowane ograniczenia i zachowanie kierowców - jedni chcą zjechać
    do centrum handlowego (nie wiem ile jada wcześniej), nie zjeżdżający
    zapierniczają mimo ograniczeń. Ja mam pytanie, kto tam gwałtownie
    hamuje i z jakiej przyczyny, skoro jak sam piszesz (podkreślone)
    jest to miejsce potencjalnie niebezpieczne z racji osiąganych
    prędkości w kontekście zmiany pasów itd. Nie jest to pierwszy
    przypadek, kiedy winą obarcza się niekoniecznie tych co trzeba,
    a przyczyna niekoniecznie jest taka, jak niektórzy przedstawiali.

    > Ale tak jak pisalem wczoraj - nie ma znaku informujacego o fotoradarze
    > a ktos nie zadbal o ponownie zalozenie na niego worka na smieci ktory
    > zostal pare miesiecy temu zerwany przez wiatr.

    Tych znaków to 'wam' się zachciało, ponieważ obowiązek niby istnieje,
    a niektórzy i tak walą niezależnie od oznakowania. FR pewnie będzie
    aktywny, a znaki może się pojawią. Zresztą z tymi znakami to mamy
    już karuzelę absurdu, a walczyć z każdym to się chyba nie da.
    Ostatnio obłożyli chyba cały Konstancin-Jeziornę znakami z informacją
    o FR (nie o pomiarze na długości...), a FR to SM ma jeden i to mobilny.

    :)