  • 71. Data: 2014-05-26 17:08:31
    Temat: Re: navteq
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-05-20 19:43, J.F pisze:

    >Bez wymyślania - generalnie można powiedzieć że w OSM, podobnie jak w
    >UMP nie ma numeracji domów. I na pewno nie ma co numeracji brać pod
    >uwagę przy wpisywaniu adresu celu podróży.

    W Słupcy może nie ma, ale w sasiednim Strzałkowie nie ma w obu mapach.
    A w pobliskim Witkowie numeracja w OSM jest, a w UMP nie ma.

    W Mielnie k/Koszalina numeracja w OSM jest, a w UMP nie ma.
    wszystkiego nie sprawdze, ale troche tej numeracji w OSM jest.
    A jak widac UMP numeracja nie grzeszy.

    J.

  • 72. Data: 2014-05-26 17:32:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]

    Ktoś mi wyjaśni o co chodzi z tym stwierdzeniem?
    Here i Navteq to to samo?

  • 73. Data: 2014-05-26 17:47:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości grup

    >Ktoś mi wyjaśni o co chodzi z tym stwierdzeniem?
    >Here i Navteq to to samo?

    Here to Nokia i Navteq to Nokia, wiec trudno aby bylo cos innego :-)

    J.

  • 74. Data: 2014-05-26 17:57:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    Dnia pięknego Mon, 26 May 2014 16:39:03 +0200 osobnik zwany J.F
    napisał:

    >kwestia jak BeOnRoad aktualizuje mapy.

    No widzisz - mapa 2014Q1, czyli domyslac sie nalezy ze raz na kwartal.
    W zasadzie w sam raz.

    >pisałem wcześniej "rondo zostało

    Ale faktem jest ze w BOR go nie mam. Ani kawalka prowadzacej do niego
    ul. Kopernika.
    Moze kosmetyczna zmiana to zmiana kategorii powyzej gruntowki, a moze
    bylo przez rok w remoncie..
    Na mapie sciagnietej do osmanda paer tygodni wczesniej tez nie bylo.

    J.

  • 75. Data: 2014-05-27 07:43:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości grup

    > Here to Nokia i Navteq to Nokia, wiec trudno aby bylo cos innego :-)

    Czyli co, Nokia kupiła Navteqa?
    Ale która, ta microsoftowa, czy pozostałości?

  • 76. Data: 2014-05-27 08:20:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-05-27 07:43, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Czyli co, Nokia kupiła Navteqa?

    Ładnych parę lat temu :)

    > Ale która, ta microsoftowa, czy pozostałości?

    Jeszcze ta właściwa i jedyna :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 77. Data: 2014-05-27 09:07:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:53842e92$0$2374$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Dnia 2014-05-27 07:43, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Ładnych parę lat temu :)

    Ale do tej pory nie widziałem zastępowania nazw map Navteq nazwą Here.
    A mam w nawigacji mapy sprzed roku - właśnie Navteqa.

  • 78. Data: 2014-05-27 12:59:59
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-05-27 09:07, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Ale do tej pory nie widziałem zastępowania nazw map Navteq nazwą Here.

    Też nie - to chyba niedawno się stało.

    > A mam w nawigacji mapy sprzed roku - właśnie Navteqa.

    Czyli Noki :)

  • 79. Data: 2014-05-28 12:17:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > żeby
    >Ale do tej pory nie widziałem zastępowania nazw map Navteq nazwą

    I pewnie nie zobaczysz. Navteq to Navteq, nawet jesli od 2007 jest
    wlasnoscia Nokii,
    a Here to Here .... Nokia cos miala kiepskei pomysly na wlasne marki -
    Ovi zdechlo, Nokia maps zdechlo, teraz nie wiadomo czy Nokia jako
    marka nie zdechnie

    Oops, Navteq od 2011 jest "fully merged".

    >A mam w nawigacji mapy sprzed roku - właśnie Navteqa.

    Widac dla producentow nawigacji ta marka jest lepsza :-)

    J.

  • 80. Data: 2014-05-28 14:41:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > I pewnie nie zobaczysz.

    No właśnie zobaczyłem - mapy dla Igo firmowane przez Here.