  • 81. Data: 2014-05-28 15:21:03
    Temat: Re: navteq
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup
    >No właśnie zobaczyłem - mapy dla Igo firmowane przez Here.

    A gdzie to zobaczyles ?

    Bo Igo jakos dziwnie - jakby kompletnie odpuscilo inne platformy niz
    Apple.

    J.

  • 82. Data: 2014-05-28 15:25:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A gdzie to zobaczyles ?

    Na wszelakich downloadach map.

    > Bo Igo jakos dziwnie - jakby kompletnie odpuscilo inne platformy niz
    > Apple.

    Niby dlaczego?
    Coraz więcej sprzętów ma właśnie Igo, w tej czy w innej wersji.
    Nawet MediaNav w Dacii/Renault.

  • 83. Data: 2014-05-28 17:08:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Na wszelakich downloadach map.

    >Niby dlaczego?
    >Coraz więcej sprzętów ma właśnie Igo, w tej czy w innej wersji.

    Takie byc moze tak, ale spojrz na ich strone - iGo Primo na Apple
    mozna kupic ... i nic innego.
    Inne odsylaja gdzie indziej, tam tylko jakies upgrade ... zrezygnowali
    z klienta detalicznego ?

    J.

  • 84. Data: 2014-05-28 17:38:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > kupic ... i nic innego.
    > Inne odsylaja gdzie indziej, tam tylko jakies upgrade ... zrezygnowali z

    Widocznie.
    Widać większość potencjalnych klientów detalicznych jest na tyle kumatych,
    że dają radę ściągnąć sobie ich produkty z netu.

    P.S.
    To jest chyba największa zaleta I-go, mapy na cały świat łatwo ściągalne i
    wgrywalne.

  • 85. Data: 2014-06-02 09:47:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 26 May 2014 16:08:56 +0200, w
    <53834af4$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <I...@j...com>
    napisał(-a):

    > Oczywiście że publiczna.
    > Bo ja wiem, kiedy nie wolno do lasu to wiszą tabliczki. zakaz dotyczy
    > raczej o zostawiania/parkowania auta w lesie, przejechać leśna drogą
    > chyba zawsze można, o ile oczywiście nie ma znaków zakazu wjazdu.

    Czy ty aby na pewno wiesz co to droga publiczna?

  • 86. Data: 2014-06-02 13:16:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-05-26 16:05, Trybun pisze:

    > Bez wymyślania - generalnie można powiedzieć że w OSM, podobnie jak w UMP nie ma
    numeracji domów.

    Obejrzałem 10 lokalizacji które akurat znam, rozrzuconych po całym kraju. Więcej mi
    się nie chciało.
    W 9 przypadkach numeracja była. Nie było na wsi (800 mieszkańców) - ale i tam były
    numery niektórych budynków.

    --
    JW

  • 87. Data: 2014-06-03 01:27:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup
    >No właśnie zobaczyłem - mapy dla Igo firmowane przez Here.

    Automapa tez juz sie chwali mapami Here.
    Na szczescie Polske dostarcza im kto inny.

    I mam wrazenie ze obecnie nawet po Polsce gorzej prowadzi..

    J.

  • 88. Data: 2014-06-03 07:30:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-03 01:27, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Automapa tez juz sie chwali mapami Here.
    > Na szczescie Polske dostarcza im kto inny.
    >
    > I mam wrazenie ze obecnie nawet po Polsce gorzej prowadzi..

    Kiedyś było lepiej?

    pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 89. Data: 2014-06-03 08:39:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Tuesday, June 3, 2014, 1:27:45 AM, you wrote:

    > Automapa tez juz sie chwali mapami Here.
    > Na szczescie Polske dostarcza im kto inny.
    > I mam wrazenie ze obecnie nawet po Polsce gorzej prowadzi..

    Wczoraj przez Częstochowę tak mnie prowadziła, że chyba przez Katowice
    chciała mnie wozić. Wkurzyłem się i przy kolejnym drogowskazie
    uciekłem z d.k. 1. W domu sprawdziłem - jakieś 4 kilometry i pół
    godziny straciłem, że posłuchałem Hołka zamiast drogowskazu na objazd.
    Wcześniej, w drugą stronę, jechałem zgodnie z objazdem a nie Hołkiem i
    było OK.
    W tym miejscu nawet Google lepiej prowadzi.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 90. Data: 2014-06-11 08:35:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości
    >Do tego mapy Navteq - na tydzien za darmo.
    >I coz widze ...
    >http://here.com/51.5511393,16.8933057,14,0,0,traffi
    c%20map.dayI
    >znow ten sam numer - najaktualniejsze mapy Polski - sa na nich drogi,
    >ktore dopiero beda. Stopien zaawansowania wiaduktu oceniam na jakies
    >80%, ronda nie ma wcale.
    >Tutaj to drobiazg, ale juz mnie kiedys nokia skierowala na S11
    >dookola
    >poznania, ktorej do dzisiaj nie ma ...

    Ha - przyjdzie Nokie troche przeprosic - rondo juz jest.
    A starej drogi juz nie ma.

    Na OSM widze nowe drogi ktos juz zaczal wprowadzac, ale jeszcze nie
    przestawione.

    J.