  • 11. Data: 2012-04-12 12:42:53
    Temat: Re: narazili zycie Policji aparatem z kartonem
    Od: Dominik & Co <D...@n...com>

    Dnia 12.04.2012 z <z...@g...pl> napisał/a:

    > Nie można przebrać się za fotoradar i pstrykać fotki ZAŁAMKA!!!

    Pomijając typowy bełkot dziennikarzyny w cytowanym artykule
    ("Fleszem od aparatu robił zdjęcia kierowcom"- boskie)
    sprawa jest prosta: kasa. Na tym polu władza nie toleruje
    konkurencji.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)

  • 12. Data: 2012-04-12 14:31:13
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko mi ładnych kobiet na 3 lata do pierdla proszę nie wsadzać!
    >
    > Swoją drogą ciekway jestem co Pan Marek Waszkowiak sądzi o działających
    > fotoradarach, też podmiot odpowiedzialny za ustawienie prawdziwego masztu
    > ryzykuje wyrokiem? A co z ograniczemiami prędkości? Wszak też są
    > niebezpieczne jak nagle z 90kmph robi się 70kmph to hamowanie na wariata
    > może się zdarzyć i karambol w Pcimiu Dolnym gotowy. Ciekawe jak daleko p.
    > Marek jest w stanie zajść w swoich tezach, granicę absurbu co prawda już
    > przekroczył, ale jeszcze ciekawych rzeczy można by się dowiedzieć ;-)

    kiedys widzialem jakiegos audika prawie nowka;) ktoremu w dupie zaparkowala
    ciezarowka wpychajac go na... fotoradar;)
    koles sobaczyl budke, depnal a ciezarowka nie dala rady wychamowac i
    skasowali slupek od FR

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 13. Data: 2012-04-12 16:55:30
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Gabor" <G...@b...pl> napisał w wiadomości
    > http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/38
    6847,mlodzi-mieszkancy-z-lubina-udawali-fotoradar.ht
    ml

    > Jak nic dostaną więzienie

    Tych tez zgarneli:

    http://www.youtube.com/watch?v=HNQ52LWm5Qk&feature=r
    elated

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2012-04-12 20:46:45
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-04-12 08:30, Gabor pisze:

    > Jak nic dostan? wi?zienie

    Wpisz w youtube "Remi Gaillard". Tam jest źródło pomysłu i inspiracja do
    nowych wyczynów.
    Np:
    http://www.youtube.com/watch?v=gHCxdlZ7G18
    http://www.youtube.com/watch?v=MytfhzcSF-Y&feature=r
    elmfu
    http://www.youtube.com/watch?v=OsWqXQcqj4E&feature=r
    elmfu
    I wiele innych.

    Więzienia się zapełnią...

    --
    M.

  • 15. Data: 2012-04-12 21:51:52
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-12 20:46, SkiMir pisze:
    > Wpisz w youtube "Remi Gaillard". Tam jest źródło pomysłu i inspiracja do
    > nowych wyczynów.

    To jest zupełnie inna liga :-)
    Taki pstrykający karton na poboczu to można porównać z długonogą
    blondyną w mini :-) rozpatrując kwestie zagrożenia oczywiście.

  • 16. Data: 2012-04-13 00:47:35
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: SkiMir Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 12 kwiecień 2012, 20:46:45

    > Wpisz w youtube "Remi Gaillard". Tam jest źródło pomysłu i inspiracja do
    > nowych wyczynów.

    Nie ujmując niczego Gaillardowi - jeśli dobrze pamiętam, to jego filmik
    z "fotoradarem" pojawił się na YT na początku tego roku, czyli raczej
    nie on jest źródłem tego akurat pomysłu.

    Dużo wcześniej pojawił się filmik z Polski, zresztą, jak najbardziej
    w temacie tego wątku. Widocznie 1,5 roku temu policjanci nie musieli
    na gwałt ratować statystyk: http://www.youtube.com/watch?v=jADRic6eArI

    A nie dam sobie niczego obciąć, że nie obiła mi się kiedyś o oczęta
    jeszcze starsza produkcja, bodajże hiszpańska, ale nie chce mi się
    teraz szukać.

    --
    Llort

  • 17. Data: 2012-04-14 10:13:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-12 14:31:13 +0200, "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl> said:

    > koles sobaczyl

    Kurwił?

    > budke, depnal a ciezarowka nie dala rady wychamowac

    Kurwił?

    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2012-04-14 10:16:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-12 10:00:59 +0200, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Nie mam pojęcia czy taki fotoradar nie podpada pod przepisy
    > o "urzadzeniach ruchu",

    Z pewnością ma atest, homologację i zaświadczenie od pani, że błysk
    lampy jest miły, uspokajający i w ogóle pachnie fiołkami podczas
    robienia zdjęcia.
    Natomiast te groźne lampy błyskowe w rękach przypadkowego
    społeczeństwa, to ŚMIERĆ CZYHAJĄCA NA CHODNIKU!

    Choć po prawdzie to tam chodzi o urażoną dumę krótkopenisowców - wszak
    to oni są _wadza_ i to tylko oni _majom prawo błyskać_...

    (pisownia celowa)
    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2012-04-14 13:02:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Apr 2012, Bydlę wrote:

    > Z pewnością ma atest, homologację i zaświadczenie od pani, że błysk lampy
    > jest miły, uspokajający i w ogóle pachnie fiołkami podczas robienia zdjęcia.

    Nie prowokuj, bo dopisza te fiołki do warunków legalizacji ;)

    > Natomiast te groźne lampy błyskowe w rękach przypadkowego społeczeństwa, to
    > ŚMIERĆ CZYHAJĄCA NA CHODNIKU!

    Własnie argumentacja, publicznie prezentowana (z takim zamiarem), jest
    najbardziej przerażajaca.

    > są _wadza_ i to tylko oni _majom prawo błyskać_...

    > (pisownia celowa)

    No przecież.

    pzdr, Gotfryd