  • 1. Data: 2012-04-11 22:15:49
    Temat: Wyprzedzanie
    Od: Michał Paszek <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    Oceńcie proszę, czy Waszym zdaniem ten manewr był wykonany bezpiecznie,
    a jeśli nie, to co należałoby zrobić, aby był bezpieczny:

    http://youtu.be/RxgK1b0QEnI

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek

  • 2. Data: 2012-04-11 22:38:27
    Temat: Re: Wyprzedzanie
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-04-11 22:15, Michał Paszek pisze:
    > Oceńcie proszę, czy Waszym zdaniem ten manewr był wykonany bezpiecznie,
    > a jeśli nie, to co należałoby zrobić, aby był bezpieczny:
    >
    > http://youtu.be/RxgK1b0QEnI

    pociągnąłeś lewym po utracie widoczności lewego pasa - bo z początku
    było super. W efekcie - ostre hamowanie i chowanie się za opla.
    Jadąc z żoną i dzieckiem - lądowałbym ZA astrą, jadąc samodzielnie -
    zmotywowałbym kierowcę astry do zrobienia miejsca i ją też wyprzedził :)

  • 3. Data: 2012-04-11 22:52:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Michał Paszek

    > Oceńcie proszę, czy Waszym zdaniem ten manewr był wykonany bezpiecznie,
    > a jeśli nie, to co należałoby zrobić, aby był bezpieczny:
    >
    > http://youtu.be/RxgK1b0QEnI

    Oczywiście po wyprzedzeniu tego vana powinieneś zjechać na prawo żeby
    mieć lepszą widoczność na lewy pas. Po cholerę jechałeś dalej lewym?

  • 4. Data: 2012-04-11 23:18:16
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-04-11 22:38, scobowski pisze:
    > Jadąc z żoną i dzieckiem - lądowałbym ZA astrą, jadąc samodzielnie -
    > zmotywowałbym kierowcę astry do zrobienia miejsca i ją też wyprzedził :)
    Co rozumiesz przez "zmotywował bym"?
    Zmusił do zjechania na pobocze?
    --
    Wojciech Smagowicz

  • 5. Data: 2012-04-11 23:34:21
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-04-11 23:18, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
    "zmotywował bym"?

    http://www.sjp.pl/zmotywowa%C5%82bym
    nie zasługujesz na odpowiedź :)

  • 6. Data: 2012-04-11 23:42:41
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-04-11 23:34, scobowski pisze:
    > W dniu 2012-04-11 23:18, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
    > "zmotywował bym"?
    >

    > http://www.sjp.pl/zmotywowa%C5%82bym
    > nie zasługujesz na odpowiedź :)
    Jeśli jesteś taki dokładny i szczegółowy:
    To Twoje zdanie zaczynające się od małej litery, bez znaków
    interpunkcyjnych też nie nadaje się do odczytania, że o skomentowaniu
    nie wspomnę.
    Ale czekam na wyjaśnienie przekładając "z polskiego na nasze":
    -
    Co rozumiesz przez "zmotywowałbym"?
    Zmusił do zjechania na pobocze?
    -
    Zadowolony ?
    Czy wyjaśnić jak krowie w rowie?

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 7. Data: 2012-04-12 00:30:31
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-04-11 23:42, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

> [...]
    > nie wspomnę.
    > Ale czekam na wyjaśnienie przekładając "z polskiego na nasze":

    Tak, jak nie każdy debil zna prawo drogi (a czasem wręcz nie potrafi
    odróżnić lewego halsu od prawego), tak i niektórzy nie potrafią
    posługiwać się ojczystym językiem. Jedno i drugie świadczy o wtórnym
    (bądź i wrodzonym, ale nie chcę obrażać rodziców) kretynizmie.
    Czasem starczy przypomnieć takiemu tłukowi, że większość przepisów (jak
    ww. prawo drogi) to umowy, wynikające z bon-tonu bądź zdrowego rozsądku,
    czasem jednak taki bezmózg będzie bił pianę dla zasady..
    . W kontaktach z takimi osobnikami należy lekko odpaść i odpuścić - i
    tak sami się za chwilę wjebią :)
    Wciąż nie zasługujesz merytoryczną na odpowiedź w temacie, ale - mam
    nadzieję - rozumiesz teraz moją motywację.

  • 8. Data: 2012-04-12 00:46:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-11 22:15, Michał Paszek pisze:
    > Oceńcie proszę, czy Waszym zdaniem ten manewr był wykonany bezpiecznie,
    > a jeśli nie, to co należałoby zrobić, aby był bezpieczny:
    >
    > http://youtu.be/RxgK1b0QEnI

    Mieć szybkie beemwu i pójść czysta środkiem na długich.
    Obowiązkowo łapa na klaksonie. ;)

  • 9. Data: 2012-04-12 01:36:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Mieć szybkie beemwu i pójść czysta środkiem na długich. Obowiązkowo łapa
    > na klaksonie. ;)

    Też stosujesz tą metodę? :>

  • 10. Data: 2012-04-12 06:58:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-12 01:36, to pisze:
    > begin megrims

    > Też stosujesz tą metodę? :>

    Oczywiście. Najpierw wypijam litra i wciągam dwie kreski.
    I różową blondynę z pudelkiem na prawym siedzeniu. ;)

    A co do tego wyprzedzania, to dobrze mieć dynamiczne auto,
    ale źle zbyt mocno się rozpędzać.