  • 1. Data: 2012-04-11 17:14:22
    Temat: Nie tak źle?
    Od: masti <g...@t...hell>

    6761,.html
    "Prawdziwą obławę na pijanych kierowców przeprowadzili policjanci z
    kujawsko-pomorskiego. Wczoraj w ciągu ośmiu godzin sprawdzili trzeźwość
    16 845 kierowców
    W czasie akcji mundurowi zatrzymali 66 pijanych kierowców. Przy okazji
    odebrali 94 dowody rejestracyjne."

    wygląda na to, że nie jest tak źle z pijanymi jak się dotąd wydawało.
    Mimo, że sprawdzono kilka razy więcej niż zwykle liczba podpadniętych nie
    urosła.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 2. Data: 2012-04-11 18:10:37
    Temat: Re: Nie tak źle?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,115
    16761,.html
> [...]

    >wygląda na to, że nie jest tak źle z pijanymi jak się dotąd wydawało.
    >Mimo, że sprawdzono kilka razy więcej niż zwykle liczba podpadniętych

    No nie - zakladajac ze tym razem rowerzysci ich nie interesowali, to
    dzielac tych 90 tys pijanych kierowcow (samochodow) rocznie na
    kujawskie przypada 14 dziennie, a tu jednak 66.

    Zakladajac dalej ze wczoraj byl "normalny dzien" a nie poswiateczne
    obrzydzenie i ze o tej akcji gazety i radio nie trabily od trzech dni,
    i ze policjanci nie podkrecili troche statystyk, bo co szkodzi wpisac
    do raportu 150 zamiast 100 skontrolowanych skoro nikt tego nie liczy,
    choc z drugiej strony - jak sie ustawic na ruchliwym skrzyzowaniu to w
    dwie godziny mozna tym alco blow skontrolowac 100 osob ....

    to z tego jednak wynika ze pol procenta pijanych kierowcow powoduje
    jednak 3% wypadkow. Jest z czym walczyc.

    Aczkolwiek jazdy w trybie upojenia to nikt tu nie proponowal, co
    najwyzej podniesienie dopuszczalnego do 0.5 promila.

    Biorac zas dalej pod uwage ze u nas 85% zlapanych ma powyzej 0.5%, to
    chyba mozemy przyjac ze i takich co maja dwa promile czy wiecej nie
    brakuje :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-04-11 18:24:13
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-11 18:10, J.F pisze:

    > Biorac zas dalej pod uwage ze u nas 85% zlapanych ma powyzej 0.5%, to
    > chyba mozemy przyjac ze i takich co maja dwa promile czy wiecej nie
    > brakuje :-)

    Tylko że taki złapany z 0.21 i pozbawiony prawa jazdy jest zazwyczaj na
    długo skreślonym ze społeczeństwa, pracy i utrzymywania rodziny a taki
    który co tydzień jedzie napruty, powoduje kilka wypadków rocznie jest
    balastem dla rodziny będzie miał i tak gdzieś wymiar sprawiedliwości i
    nawet jak o zamknął na jakiś czas, po wyjściu na wolność będzie robić to
    co wcześniej, z tym ze przez jakiś czas za darmo zje i się wyśpi.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2012-04-11 18:35:49
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał

    > Biorac zas dalej pod uwage ze u nas 85% zlapanych ma powyzej 0.5%,

    Gdzie można znależć te dane?
    Pzdr

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2012-04-11 19:39:56
    Temat: Odp: Nie tak źle?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Tylko że taki złapany z 0.21 i pozbawiony prawa jazdy jest zazwyczaj na
    > długo skreślonym ze społeczeństwa, pracy i utrzymywania rodziny

    Ma myśleć zawczasu.
    Niech nie chleje jak nie umie.

  • 6. Data: 2012-04-12 20:30:46
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-04-2012 17:14, masti pisze:

> [...]
    > 16 845 kierowców
    > W czasie akcji mundurowi zatrzymali 66 pijanych kierowców.

    z czego 60 jechalo na rowerze polna droga... ;]

  • 7. Data: 2012-04-12 21:52:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 18:35:49 +0200, Hinek napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał
    >>
    > Gdzie można znależć te dane?

    W raportach policyjnych rocznych o ruchu drogowym.

    Gdzies tam jest ilosc skazanych, z podialem na art KK i KW.

    J.