  • 1. Data: 2014-06-03 07:47:52
    Temat: naprawa z oc, przegląd
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    Otóż 1 maja miała miejsce kolizja, jest winny, naprawa idzie z jego OC.
    Jednakże 8 maja skończył się przegląd ale pomiędzy 1 maja a 8 maja nie
    można było go zrobić gdyż auto było nie było sprawne w wyniku w/w kolizji.
    Teraz tj. 5 czerwca odbieram auto z ASO jednakże oczywiście auto nie ma
    przeglądu. Czy jak wezmę lawetę aby zawiozła auto do SKP czy ten koszt
    będę mógł rozliczyć z OC sprawcy? Dodam że auto jest naprawiane przez
    ASO - dałem im pełnomocnictwo.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 2. Data: 2014-06-03 08:48:45
    Temat: Re: naprawa z oc, przegląd
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > przeglądu. Czy jak wezmę lawetę aby zawiozła auto do SKP czy ten koszt
    > będę mógł rozliczyć z OC sprawcy? Dodam że auto jest naprawiane przez

    Nie będziesz mógł tego wyegzekwować od ubezpieczyciela, gdyż brak ważnego
    przeglądu nie jest skutkiem kolizji.
    Odbierz auto i podjedź na przegląd na własnych kołach, nie rób cyrku.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2014-06-03 10:09:58
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 03.06.2014, 08:48, WOJO pisze:

> [...]
    > ważnego przeglądu nie jest skutkiem kolizji.
    > Odbierz auto i podjedź na przegląd na własnych kołach, nie rób cyrku.

    Nie wiem jak z lawetą ale za sam przegląd należy ci się zwrot. Po
    kolizji masz prawo sprawdzić czy samochód jest sprawny.

    Sam miałem nieco podobną sytuację tzn. nie przegląd.

    Facet cofał i uszkodził mi przedni zderzak i tablicę rejestracyjną. W
    tym czasie miałem już inny adres zameldowania ale nie zmieniłem jeszcze
    dowodu rejestracyjnego. Pojechałem do wydziału komunikacji celem
    zrobienia nowej tablicy ale nie mogli mi dać tylko tablicy bo zmienił
    się mój adres. Musiałem zmienić DR obie tablice i naklejki. Wziąłem
    potwierdzenia zapłaty i załączyłem ubezpieczycielowi - zwrócili mi całą
    kasę.

    Robisz w ASO to poproś ich o zrobienie przeglądu, w zasadzie to po
    kolizji powinni zrobić to z automatu. Jeżeli nie sami nie robią to już
    ich zmartwienie jak przetransportują samochód.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 4. Data: 2014-06-03 10:34:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-03, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    > Odbierz auto i podjedź na przegląd na własnych kołach, nie rób cyrku.

    Zadziwia mnie jak to ludzie potrafia sobie komplikowac zycie :-)
    No chyba, ze chodzi o te 98 PLN za przeglad...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-06-03 14:43:11
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 03 Jun 2014 07:47:52 +0200, Marcin Jan napisał(a):

> [...]
    > przeglądu. Czy jak wezmę lawetę aby zawiozła auto do SKP czy ten koszt
    > będę mógł rozliczyć z OC sprawcy? Dodam że auto jest naprawiane przez

    Jeżeli policjant zabrał dowód rejestracyjny to z OC sprawcy należy się
    zwrot tych kosztów.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 6. Data: 2014-06-03 14:44:31
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 3 Jun 2014 08:48:45 +0200, WOJO napisał(a):

    > Nie będziesz mógł tego wyegzekwować od ubezpieczyciela, gdyż brak ważnego
    > przeglądu nie jest skutkiem kolizji.
    > Odbierz auto i podjedź na przegląd na własnych kołach, nie rób cyrku.

    I módl się żebyś w tym czasie nie miał wypadku ;)

  • 7. Data: 2014-06-03 17:49:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-06-03 14:44, huri_khan pisze:

    > I módl się żebyś w tym czasie nie miał wypadku ;)

    Nic się nie dzieje. To nie AC.

  • 8. Data: 2014-06-03 18:39:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-03, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    > I módl się żebyś w tym czasie nie miał wypadku ;)

    A Ty modlisz sie za kazdym razem wychodzac z domu zebys nie zginal? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2014-06-03 19:09:53
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 3 czerwca 2014 18:39:11 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > A Ty modlisz sie za kazdym razem wychodzac z domu zebys nie zginal? ;-)
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    Wygląda na to że nie wychodząc z domu też się modli i to żarliwiej. Najwięcej ludzi
    umiera w domach.

  • 10. Data: 2014-06-04 01:01:08
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A Ty modlisz sie za kazdym razem wychodzac z domu zebys nie zginal? ;-)
    Arturze, a Ty się nie modlisz? :)
    Pozdrawiam.
    WOJO