  • Data: 2017-08-03 23:57:53
    Temat: Re: namagnesowac magnes
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > To już z armatą na komary panie. Najtwardsze neodymy mają chyba
    > indukcję nasycenia nie większą niż 2,5T (chyba że mam przestarzałe
    > informacje).

    Ja sobie ani trochę nie potrafię wyobrazić tych tesli -- pole magnetyczne
    kompletnie nie działa na moje zmysły. Ale znajomy miał spory problem
    z przygotowywaniem doświadczeń w polu magnetycznym. Musiał się bardzo
    pilnować, bo miał w zębie stalowy drucik. Gdyby się zapomniał, to by
    mu mogło to i owo wyrwać. Kiedyś pozostawiony śruboktęt wbił się aż po
    trzonek w futrynę.

    --
    Jarek