  • 11. Data: 2011-10-31 20:29:56
    Temat: Re: najtanszy abonament
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > W takim razie zobaczymy jakie Twoje będzie wyliczenie :P
    > Moje? Bardzo proszę:

    > Zainteresowany nie chce miesięcznie wydawać więcej jak 40zł, wiec Freszz:
    > - ładujesz i dostajesz 10% więcej, czyli jest 44zł
    > - kupujesz 30zł za 10zł
    > - kupujesz 300 min do Play i na stacjonarki za 15zł
    > - kupujesz 30 min do wszystkich za 6zł
    > - kupujesz 15zł za 10zł
    > - kupujesz 10zł za 5zł
    > - za doładowanie dostajesz 30min do Play i stacjonarki
    > - za doładowanie dostajesz 1000 smsów do wszytskich

    No super wygodna kombinacja dla, cytuję: "starszej osoby", dla której zakup
    telefonu i stosownej taryfy musi robić ktoś inny. I tę kombinację również
    załatwia się, cytuję: "stałym zleceniem"?

    > czyli za 40zł masz:

    > - 330 min na stacjonarki i Fresh
    > - 230 min do wszystkich (59zł/0,29+30min)
    > - 1000 smsów do wszytskich

    > Podaj abonament za 40zł z którego tyle wyciśniesz..

    PLAY - Stan Darmowy bez telefonu (umowa na 12 miesięcy)

    za 39zł (przez pierwsze 6 mies. za 29 zł) masz:

    - 44 tysiące z ogonkiem minut na stacjonarki i PLAY
    - 240 min. do wszystkich
    - 386 SMS-ów do wszystkich
    Bez studenckich kombinacji, z jednym stałym pakietem przez pół roku.

    Zresztą licytacja ta jest poniekąd bezprzedmiotowa, bo "osoba starsza" nie
    potrzebuje tysięcy minut czy SMS-ów, bardziej abonamentu z telefonem, a w
    tej kategorii twój prepaid leży i kwiczy.

    JoteR

  • 12. Data: 2011-10-31 22:20:09
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    > nie potrzebuje tysięcy minut czy SMS-ów, bardziej abonamentu z
    > telefonem, a w tej kategorii twój prepaid leży i kwiczy.

    MAsz racje ale starszej osobie zrobicie krzywdę. Tzn jasne są wymogi
    pytającego. jaki abo? Najtańszy regularny bez komplikacji to jest (był)
    firma 25 bez telefonu(50%)=12.5zł+Vat. prawdopodobnie jest odpowiednik
    dla indywidualnych. ale. właśnie ale. przez rok - to będzie jakieś...
    200zł? CO jest tlekomuna zeby 2stówy bulić za odbieranie? Aż się prosi
    prepaid za 5 zeta na rok! odbierać można do woli, a i doładowanie zdalne
    nie jest żadnym problemem.
    ToMasz

  • 13. Data: 2011-10-31 22:52:52
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

> [...]
    > CO jest tlekomuna zeby 2stówy bulić za odbieranie? Aż się prosi prepaid za

    "Rozmów wychodzacych bedzie niwiele, okolo 40-50 miesiecznie".
    Za "5 zeta na rok" to se ne pogada.

    > a i doładowanie zdalne nie jest żadnym problemem.

    Zapewniam Cię, że jest. Widzę to po swojej teściowej, niewątpliwie "starszej
    osobie" ;-> Dla niej nie jest problemem opłacanie 2 abonamentów po 4 dychy,
    z których jeden służy praktycznie tylko do odbierania. Problem się robi przy
    próbie zracjonalizowania tego burdelu. Jakieś doładowania, pakieciki,
    zamieszanie z przeniesieniem numeru, zakup telefonu w idiotmarkecie? W
    życiu, ona chce co miesiąc dostawać papierowe faktury i opłacać je na
    poczcie, tak jak to robiła przez 50 lat. I tego się nie zmieni bez wszczęcia
    procedury ubezwłasnowolnienia. Bo argumenty finansowe o oszczędnościach
    rzędu 30-40 zł miesięcznie są dla niej tylko "zawracaniem głowy".

    JoteR

  • 14. Data: 2011-11-01 21:36:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 11:09:22 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > A comiesięczne gonienie z rachunkami do zapłacenia nie będzie stanowiło
    > utrudnienia?

    Jak ma konto, to polecenie zaplaty rozwiazuje problem.

    Tylko potem sie czlowiekowi odechciewa czytac rachunki, i nawet nie wie ze
    sie zapisal do jakiejs loterii za 5 zl dziennie.
    Brak zwyczaju rozlaczania tez moze kosztowac wieksze pieniadze ... moze
    jednak warto przemyslec.

    > Kup prepaida i sam sprawdzaj co miesiąc, ile trzeba doładować. Albo po
    > prostu doładuj co miesiąc odpowiednią kwotę, np. 20 zł. Wyjdzie na
    > dokładnie to samo. Tylko, że taniej.

    No, czy taniej to zalezy.

    Z praktyki to moge napisac ze zdalny nadzor nad prepaidem w Erze wymaga
    wlasnego telefonu w Erze, zas w Orange mozna nadzorowac konto przez
    internet, z wyjatkiem obejrzenia bilingow.

    J.

  • 15. Data: 2011-11-01 22:30:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 01-11-2011 o 22:36:43 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Z praktyki to moge napisac ze zdalny nadzor nad prepaidem w Erze wymaga
    > wlasnego telefonu w Erze, zas w Orange mozna nadzorowac konto przez
    > internet, z wyjatkiem obejrzenia bilingow.

    To Fresh w tym aspekcie jest bardzo wygodny, bo chyba można w necie
    wszystko, ja nadzoruje 2 numerki..

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 16. Data: 2011-11-02 08:09:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 01 Nov 2011 23:30:26 +0100, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >To Fresh w tym aspekcie jest bardzo wygodny, bo chyba można w necie
    >wszystko, ja nadzoruje 2 numerki..

    Wszystkiego to nie , ale możesz sobie pod jedno konto podłączyć kilka
    numerów, fajna funkcja pla24 jest taka że jak znasz kogoś login i
    hasło to możesz wejść na pierwszą stronę gdzie jest stan konta i
    podstawowe informacje odnośnie konta,nie potrzeba żadnej autoryzacji.
    Co do zarządzania to gorzej bo w play24 nie uświadczysz możliwości
    aktywacji pakietów 10za5, 30za10 itd.

  • 17. Data: 2011-11-02 09:04:04
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 02-11-2011 o 09:09:42 dizel <x...@x...xx> napisał(a):

> [...]
    > hasło to możesz wejść na pierwszą stronę gdzie jest stan konta i
    > podstawowe informacje odnośnie konta,nie potrzeba żadnej autoryzacji.

    Ja mam "podpięte" 2 nie moje numery i mogę robić wszystko co ze swoimi, no
    wczesniej na samym początku musiałem potwierdzić to kodem smsowym z
    tamtych numerów, ale nie jestem pewien co do tego. Także to im się udało,
    że można obcymi numerami, zarejestrowanymi na kogoś innego, zarządzać
    identyko jak swoimi. Chociaż z drugiej strony, trochę to niskim
    zabezpieczeniu..

    > Co do zarządzania to gorzej bo w play24 nie uświadczysz możliwości
    > aktywacji pakietów 10za5, 30za10 itd.

    Play dziwną politykę stosuje. Ma w swojej ofercie mega usługi i promocje,
    a jest o nich cicho i mało ludzi o nich wie, a nawet samo konsultanci u
    dilerów nie wiedzą o nich!

  • 18. Data: 2012-01-10 09:01:13
    Temat: Re: najtanszy Mix na firme.
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Czy w Orange Mix na firmę są bilingi czy nie ma bilingów?
    Bezpłatne czy osobno płatne?

    ----

  • 19. Data: 2012-01-12 12:11:32
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Najtańszy na firmę to jest "Wypróbuj Play za 1 zł" (trzeba przenieść od
    innego opa).
    Zakładać babci działalność?

    -----
    > Najtańszy regularny bez komplikacji to jest firma 25 bez telefonu
    =12.5zł+Vat.