    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: najtanszy abonament
    Date: Wed, 02 Nov 2011 10:04:04 +0100

    Dnia 02-11-2011 o 09:09:42 dizel <x...@x...xx> napisał(a):

    > Wszystkiego to nie , ale możesz sobie pod jedno konto podłączyć kilka
    > numerów, fajna funkcja pla24 jest taka że jak znasz kogoś login i
    > hasło to możesz wejść na pierwszą stronę gdzie jest stan konta i
    > podstawowe informacje odnośnie konta,nie potrzeba żadnej autoryzacji.

    Ja mam "podpięte" 2 nie moje numery i mogę robić wszystko co ze swoimi, no
    wczesniej na samym początku musiałem potwierdzić to kodem smsowym z
    tamtych numerów, ale nie jestem pewien co do tego. Także to im się udało,
    że można obcymi numerami, zarejestrowanymi na kogoś innego, zarządzać
    identyko jak swoimi. Chociaż z drugiej strony, trochę to niskim
    zabezpieczeniu..

    > Co do zarządzania to gorzej bo w play24 nie uświadczysz możliwości
    > aktywacji pakietów 10za5, 30za10 itd.

    Play dziwną politykę stosuje. Ma w swojej ofercie mega usługi i promocje,
    a jest o nich cicho i mało ludzi o nich wie, a nawet samo konsultanci u
    dilerów nie wiedzą o nich!

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."