  • 1. Data: 2011-10-31 07:52:16
    Temat: czy to bezpieczne
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Witam
    W Samsungu Avila wywala mi błąd o braku pamięci podczas próby uruchomienia
    większej gry. W sieci znalazłem rozwiązanie ale nie wiem czy wpisywanie takich
    kodów nie narazi mnie na większy rachunek za telefon. Poradzcie czy ten sposób
    jest bezpieczny czy lepiej dać sobie spokój. W bardziej zaawansowanej
    konfiguracji telefonu jestem raczej noga. ;)
    Oto co znalezłem w sieci:
    http://www.youtube.com/watch?v=F2SpwfoYQcM

    http://chomikuj.pl/michal9109/Samsung+Avila/B*c5*82*
    c4*85d+java.+Brak+dost*c4*99pnej+pami*c4*99ci.+CO+RO
    BI*c4*86+W+TAKIEJ+SYTUACJI

    http://www.samsung-avila.eu/zewnetrzne-programy-plik
    i-gry-tapety-itd/2277-gry-java-o-duzym-rozmiarze.htm

  • 2. Data: 2011-10-31 08:02:28
    Temat: Re: czy to bezpieczne
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "mz" napisał:

> [...]
    > takich kodów nie narazi mnie na większy rachunek za telefon. Poradzcie czy
    > ten sposób jest bezpieczny czy lepiej dać sobie spokój.

    Używany z głową - bezpieczny. W niektórych Samsungach (np. moim F480) jest
    to w ogóle jedyny sposób, żeby zainstalować offline jakikolwiek program w
    Javie. Natomiast pierwsze słyszę o tym, żeby Update JavaDB pomagało na bład
    braku pamięci. Wypróbuj i napisz, czy pomogło.

    JoteR

  • 3. Data: 2011-10-31 08:06:56
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Ludzie piszą na różnych forach i pod różnymi poradami, że im pomogło. Mi nie
    wiem dowiem się wieczorem a napisać będę mógł nie szybciej niż w czwartek

  • 4. Data: 2011-10-31 09:09:25
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "mz" <a...@w...pl> napisał:

    > Ludzie piszą na różnych forach i pod różnymi poradami, że im pomogło.

    Ludzie na forach piszą różne rzeczy, w tym urągające nieujemnej wartości IQ.
    W przytoczonym tu filmiku brakuje mi sfilmowanego zachowania gry przed i po
    operacji, a początkowa plansza o treści, cytuję: "Jak Zwiękrzyć Pamięć...."
    nie buduje "atmosfery wzajemnego zaufania". Widziałem już zbyt wiele "porad"
    powielanych automatycznie bez cienia refleksji, czy jest ona w jakikolwiek
    sposób związana z problemem...

    > dowiem się wieczorem a napisać będę mógł nie szybciej niż w czwartek

    ...dlatego trzymam za słowo ;-)

    JoteR

    PS:
    Sprawdziłbym sam, ale córka pozakładała hasła na swoją Avilę i broni ich
    niczym niepodległości :->

  • 5. Data: 2011-10-31 09:15:39
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > "mz" <a...@w...pl> napisał:
    >

    > PS:
    > Sprawdziłbym sam, ale córka pozakładała hasła na swoją Avilę i broni ich
    > niczym niepodległości :->

    Moja pozdejmowała by poinstalowac jej jakieś gry i programy ;)

  • 6. Data: 2011-10-31 19:08:12
    Od: m <z...@g...com>

    On 31 Paź, 10:09, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

> [...]
    > powielanych automatycznie bez cienia refleksji, czy jest ona w jakikolwiek

    Działa sprawdziłem i udało się odpowiedzieć szybciej ;)

    mz

  • 7. Data: 2011-10-31 20:51:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "m" napisał:

    > Działa sprawdziłem i udało się odpowiedzieć szybciej ;)

    Dzięki.

    JoteR