  • 1. Data: 2011-10-31 10:32:31
    Temat: najtanszy abonament
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    chciałbym kupic telefon kom. dla starszej osoby, zdecydowałem sie na
    abonament, bo karta moze stanowic utrudnienie. Doradzcie mi prosze u jakiego
    operatora teraz jest najtaniej? Rozmów wychodzacych bedzie niwiele, okolo
    40-50 miesiecznie na rozne telefony komorkowe i stacjonarne. Super byloby
    gdyby calosc miesiecznych opłat nie przekraczał 40 zł

    6588 (20111030) __________

  • 2. Data: 2011-10-31 10:48:30
    Temat: Re: najtanszy abonament
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Mi wychodzi, że w Play

  • 3. Data: 2011-10-31 11:09:22
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 11:32:31 +0100, robert napisał(a):

> [...]
    > 40-50 miesiecznie na rozne telefony komorkowe i stacjonarne. Super byloby
    > gdyby calosc miesiecznych opłat nie przekraczał 40 zł

    A comiesięczne gonienie z rachunkami do zapłacenia nie będzie stanowiło
    utrudnienia?
    Kup prepaida i sam sprawdzaj co miesiąc, ile trzeba doładować. Albo po
    prostu doładuj co miesiąc odpowiednią kwotę, np. 20 zł. Wyjdzie na
    dokładnie to samo. Tylko, że taniej.

    PS. Byłbyś uprzejmy posprzątać sobie komputer, żeby przestał śmiecić grupę
    tymi reklamami?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 4. Data: 2011-10-31 11:12:31
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 31-10-2011 o 11:32:31 robert <r...@w...pl> napisał(a):

    > chciałbym kupic telefon kom. dla starszej osoby, zdecydowałem sie na
    > abonament, bo karta moze stanowic utrudnienie. Doradzcie mi prosze u
    > jakiego
    > operatora teraz jest najtaniej?

    Ale gdybyś jeszcze nie był zdecydowany :) to w czym karta stanowi
    utrudnienie? Robisz stałe zlecenie na ładowanie telefonu, etc i cześć..
    Prepaid też jest tańszy od abonamentu. Może też pomyśl z kim dana osoba
    najczęściej się łączy, bo są też rozmowy free :)

    PS.
    Skonfiguruj NODa

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 5. Data: 2011-10-31 11:58:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-31 10:32:31 +0000, "robert" <r...@w...pl> said:

    > chciałbym kupic telefon kom. dla starszej osoby,

    Kupuj.

    > zdecydowałem sie na
    > abonament

    A ta osoba co wolałaby?

    > , bo karta moze stanowic utrudnienie.

    A to innymi pieniędzmi się płaci?
    Poza tym- skoro kupujesz telefon, to płać rachunki - co to za prezent,
    za który obdaroany musi płacić co miesiąc?
    ;>

    > Doradzcie mi prosze u jakiego
    > operatora teraz jest najtaniej?

    U tego, u którego to co zamawiasz, kosztuje najmniej.
    Wpisanie w gógle "prównywarka abonamentów" wyrzuca wyniki.
    Np. opselector.pl, skrzydelko.pl, OpenGSM.pl, izi.pl, miblo.pl,
    abonamento.pl...

    > Rozmów wychodzacych bedzie niwiele, okolo
    > 40-50 miesiecznie na rozne telefony komorkowe i stacjonarne. Super byloby
    > gdyby calosc miesiecznych opłat nie przekraczał 40 zł

    Każdy operator ma taką ofertę.
    Musisz wybrać taką, która najlepiej pasuje do potrzeb starszej osoby i
    możłiwości fundatora abonamnetu, skoro chce przepłacać.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2011-10-31 14:08:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

> [...]

    > Ale gdybyś jeszcze nie był zdecydowany :) to w czym karta stanowi
    > utrudnienie? Robisz stałe zlecenie na ładowanie telefonu, etc i cześć..

    Bo jak powszechnie wiadomo, zrobienie stałego zlecenia na abonament jest
    niemożliwe.

    > Prepaid też jest tańszy od abonamentu.

    Uwielbiam te prawdy objawione. I - jak to w przypadku prawd objawionych -
    nietaktem jest poparcie tego dogmatu jakimś wyliczeniem.

    > Może też pomyśl z kim dana osoba najczęściej się łączy, bo są też rozmowy
    > free :)

    Nie ma rozmów "free". Zarówno w przypadku post- jak i pre-paida za wszystko
    i tak trzeba zapłacić.

    > PS. Skonfiguruj NODa

    Skonfiguruj mózg.

    JoteR

  • 7. Data: 2011-10-31 15:32:22
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 31-10-2011 o 15:08:56 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

    > Uwielbiam te prawdy objawione. I - jak to w przypadku prawd objawionych
    > - nietaktem jest poparcie tego dogmatu jakimś wyliczeniem.

    W takim razie zobaczymy jakie Twoje będzie wyliczenie :P
    Moje? Bardzo proszę:

    Zainteresowany nie chce miesięcznie wydawać więcej jak 40zł, wiec Freszz:
    - ładujesz i dostajesz 10% więcej, czyli jest 44zł
    - kupujesz 30zł za 10zł
    - kupujesz 300 min do Play i na stacjonarki za 15zł
    - kupujesz 30 min do wszystkich za 6zł
    - kupujesz 15zł za 10zł
    - kupujesz 10zł za 5zł
    - za doładowanie dostajesz 30min do Play i stacjonarki
    - za doładowanie dostajesz 1000 smsów do wszytskich

    czyli za 40zł masz:

    - 330 min na stacjonarki i Fresh
    - 230 min do wszystkich (59zł/0,29+30min)
    - 1000 smsów do wszytskich

    Podaj abonament za 40zł z którego tyle wyciśniesz..

  • 8. Data: 2011-10-31 17:41:30
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 31 Oct 2011 16:32:22 +0100, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >
    >czyli za 40zł masz:
    >
    >- 330 min na stacjonarki i Fresh
    >- 230 min do wszystkich (59zł/0,29+30min)

    wszystko fajnie tylko co z tego jak autor nie sprecyzował co to jest
    40,50 rozmów czy minut?? zresztą z postu wywnioskowałem że bardziej
    będzie to tel do odbierania, fresh może jest i tani ale nie każdy jest
    w stanie na bierząco sprawdzać i aktywować pakiety, w play jest to
    dość problematyczne czasami, a nie każdy będzie tego pilnował tylko
    wybierze abonament, większa swoboda, a i do play z innych sieci jest
    drożej także może to mieć jakieś znaczenie
    Swoją drogą pakiet 15 za 10pln można aktywować tylko raz i jak ktoś
    jest ogarnięty to może mieć 30% za doładowanie a nie 10% ale to tak
    przy okazji

  • 9. Data: 2011-10-31 18:25:22
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 31-10-2011 o 18:41:30 dizel <x...@x...xx> napisał(a):

    > wszystko fajnie tylko co z tego jak autor nie sprecyzował co to jest
    > 40,50 rozmów czy minut?? zresztą z postu wywnioskowałem że bardziej
    > będzie to tel do odbierania,

    Napisał nie więcej jak 40zł/mc

> [...]
    > wybierze abonament, większa swoboda, a i do play z innych sieci jest
    > drożej także może to mieć jakieś znaczenie

    Zgadza się. Ale jest tańszy od jakiegokolwiek abonamentu. Jest wybór :)

    > Swoją drogą pakiet 15 za 10pln można aktywować tylko raz i jak ktoś

    A faktycznie, no to trzeba od salda odjąć 17 min do wszystkich, dalej jest
    to nie do pobicia przez jakiś abonament.

    > jest ogarnięty to może mieć 30% za doładowanie a nie 10% ale to tak
    > przy okazji

    Tak? A gdzie jest promocja na 30%?

  • 10. Data: 2011-10-31 18:35:17
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 31 Oct 2011 19:25:22 +0100, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >Tak? A gdzie jest promocja na 30%?

    strona play e-doladowaniaplay.pl jeśli doładujesz przez komórkę, ale
    jak ktoś jest kumaty to i przez kompa się da, podpowiedź to user agent