  • 1. Data: 2011-10-30 13:21:55
    Temat: Sonyericsson kopiowanie kontaktow z sima
    Od: "fenek" <q...@u...op.as>

    Da się powstrzymać telefony tej marki przed przymusowym kopiowaniem
    kontaktów z karty Sim, którą się właśnie umieściło? Przecież to
    rozwiązanie jest wkurzające, chcę np skorzystać na chwilę z czyjegoś
    telefonu, traf chciał że ma aparat tej badziewnej firmy i już ma
    wszystkie moje kontakty, nie ma opcji anuluj. To chore przecież.

  • 2. Data: 2011-10-31 10:01:08
    Temat: Re: Sonyericsson kopiowanie kontaktow z sima
    Od: Seba101 <j...@a...gdzies>

    W dniu 2011-10-30 14:21, fenek pisze:
> [...]
    > telefonu, traf chciał że ma aparat tej badziewnej firmy i już ma
    > wszystkie moje kontakty, nie ma opcji anuluj. To chore przecież.

    Przecież się pyta czy skopiować czy nie, no to odpowiadasz że nie i po
    kłopocie.

    --
    Seba101

    Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz,
    po czym zaklął szpetnie.

  • 3. Data: 2011-10-31 11:02:06
    Od: "fenek" <q...@u...op.as>

    Użytkownik "Seba101" <j...@a...gdzies> napisał w wiadomości

    > Przecież się pyta czy skopiować czy nie, no to odpowiadasz że nie i po
    > kłopocie.

    Dziwne, bo w sonycheriksonach które miałem w łapie nie było takiego
    pytania, tylko bach, po włożeniu karty i odpaleniu sam se zasysa i ma w
    dupie użytkownika, czy mu się to podoba czy nie.

  • 4. Data: 2011-10-31 12:02:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-31 11:02:06 +0000, "fenek" <q...@u...op.as> said:

> [...]
    > pytania, tylko bach, po włożeniu karty i odpaleniu sam se zasysa i ma w
    > dupie użytkownika, czy mu się to podoba czy nie.

    A to nie jest tak, że w telefonie użytkownik włączył tę opcję?
    A ty jej nie wyłączyłeś przed zmianą karty?

    --
    Bydlę