  • Data: 2014-05-31 12:34:02
    Temat: Re: najlepszy notebook :-)
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26.05.2014 Poldek <p...@i...pl> napisał/a:

    > MacBook Air :-)

    W 2,3 lider, 1, 4 - średniak.

    Łatwiej byłoby coś wskazać gdyby pułap cenowy był określony.
    Wydajność niby dopiero na 4 miejscu, ale po moich doświadczeniach z atomami
    to już nie chcę wracać do aż tak wolnych jednostek w laptopie. Były dobre kiedyś,
    ale zaawansowane JS-y typu goole maps czy html5 dyskwalifikują je nawet jako
    netbooki :)
    Szukałbym jednak w jakimś klonie air na win + najmniej i3 ulv.
    celerony wydrenują acu za szybko.