eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipnajdłuższy wątek - Streżyńska w GWRe: najdłuższy wątek - Streżyńska w GW
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: crazy bejbi <t...@n...ma>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: najdłuższy wątek - Streżyńska w GW
    Date: Sat, 05 Jan 2008 11:14:56 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <flnlbb$tdu$2@news.onet.pl>
    References: <flm7ev$go$1@node1.news.atman.pl> <flnjj1$ovj$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: t109.adm.pcz.czest.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1199528107 30142 212.87.229.109 (5 Jan 2008 10:15:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jan 2008 10:15:07 +0000 (UTC)
    X-Sender: bgQ/itqTxEYedYGR8O+3gMxCzx944uGw
    In-Reply-To: <flnjj1$ovj$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:84707
    [ ukryj nagłówki ]

    kulek pisze:
    > ja jako dobre działania, które nie są trudne do wprowadzenia, a mogą
    > przynieść efekt uważam :
    >
    > - skrócenie czasu trwania umów do maksymalnie 12 miesięcy

    prawda.

    > - walka przez urząd z kłamliwymi reklamami, oraz celową dezinformacją
    > klientów
    > - wprowadzenie obowiązku informowania klienta, o całkowitych kosztach,
    > gwarancjach itp. korzystania z usługi

    chyba najważniejszy argument - z przeliczeniem ile wychodzi na miesiąc
    średnio itd. a moze dodać, że należy mieć abonament telefoniczny w
    wysokości XX :)

    > Powyższe działania na pewno doprowadzą do zwiększenia (okresowo) cen za
    > abonament. uważam jednak, że cena za internet jest już niska. Abonament
    > w wysokości 40 zł brutto dla klienta jest na skraju opłacalności
    > (niezależnie od prędkości). Oczywiście dla firmy, która chce inwestować.

    zgadza się.

    > Skrócenie czasu trwania umów wiążących, pozwoli firmom z lepszą jakością
    > usług na przejmowanie klientów firm, które mają słaba jakość. Ograniczy
    > też zabójcze promocje na które mogą sobie pozwolić bogate firmy, a które
    > służą tylko do walki z konkurencją. Zmniejszy dysproporcje między cena
    > na czas nieokreślony a określony, tym samym karę za zerwanie umowy.
    > Pozwoli użytkownikom końcowym na swobodne podążanie za standardami
    > (chodzi mi o prędkość/cena).

    > Walka z reklamami i obowiązek informowania zwiększy samoświadomość
    > klientów.

    dokładnie tak.

    Wojtek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: