  • Data: 2008-01-05 12:23:41
    Temat: Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW
    Od: Dariusz Sznajder <d...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.01.2008 Grzegorz Staniak <g...@w...pl> napisał/a:
    > On 05.01.2008, Dariusz Sznajder <d...@s...org> wroted:

    > A nie ponosi? Tyle, że teraz ma to wliczone w cyrografr. Jeśli znikną
    > cyrografy, wróci opłata instalacyjna.
    Więcej cyrografów -> mniejsze.
    Mniej cyrografów -> większe.
    Zakaz cyrografów -> dużo większe.

    I skąd wiesz, że dla mnie opłata instalacyjna jest lepsza niż raty?
    Tak wiem - założyłeś, że nie umiem liczyć.

    To może jednak należałoby się skupić na podniesieniu znajomości
    matematyki u absolwentów podstawówek i lepszym informowaniu przez
    operatorów/ISP? Bo nie przeczę - i jedno i drugie jest potrzebne.

    PS.
    Ciekawe, czy Ci co rykoszetem "jednorazową opłatę instalacyjną" zapłacą
    nie za część DSLAMa i plastikowy modem DSL a za 80 Mbit radiolinię NECa
    np. też się ucieszą.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE