  • Data: 2008-01-05 13:48:12
    Temat: Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW
    Od: Dariusz Sznajder <d...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.01.2008 gotar <g...@o...pl> napisał/a:

    > Bo liczba operatorów jest skończona i dość niska - wystarczy, aby ISP
    > miał prawo przy PONOWNYM podłączeniu swojego starego klienta narzucić
    > inne warunki, niż klientom nowym. Wówczas klient wiedziałby, że
    > pochopnie rozwiązując umowę ryzykuje tym, iż następne podłączenie zwiąże
    > go umową na 3 lata albo będzie musiał zapłacić 500 zł za instalację.
    A, widzisz. Czyli jednak nie chcesz tak całkiem lojalek zlikwidować :)
    Można tak, ale to nadal ponosi koszty, bo przy takim postawieniu sprawy
    kusi, żeby przed kupieniem "na poważnie" wypróbować wszystkich.
    Nawet bardziej tych rozsądnych kusi ;)

    > Niezupełnie - ja proponuję liberalizację przepisów PT. W chwili obecnej
    > nie możesz zmienić cennika, nie możesz stosować różnych cen dla różnych
    > klientów, nie możesz wpisywać pewnych klauzul do umów. Skutkiem tego
    Ale to jednak coś innego niż zakaz lojalek.

    I to tez ma zalety i wady, a jak chyba jednak troszke socjalistyczny
    jestem. Bo akurat za rozwój infrastruktury na wsi w zasadzie mogę płacić.
    A jak na wsi umowy będą inne, to za to tez nie będę musiał. Niby dla
    mnie lepiej, ale jak sie na starośc gdzieś wyniosę, to już nie
    koniecznie.

    > właśnie TERAZ płacisz za tych, z którymi operatorzy mają problem, a
    > przepisy prawa telekomunikacyjnego nie dają pola do popisu w rozwiązaniu.
    Pewnie tak, choć mam wrażenie, że mniej.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE