  • Data: 2008-01-06 11:51:22
    Temat: Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW
    Od: kulek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gotar pisze:

    > Kompromis, który:
    > - wynika z bezkarnego łamania innego przepisu (o obowiązku wpuszczenia
    > innego dostawcy),
    > - blokuje konkurencję.
    >
    > To ja dziękuję - wychodzi z tego, że zarówno alternatywni dostawcy jak i
    > klienci są poszkodowaniu, bo ktoś zamiast poprawić wadliwy przepis, bądź
    > zacząć go stosować, stwierdził (cyt. z tego wątku): 'wszystkim równo,
    > czyli g*no'.

    ale realnej konkurencji na rynku telekomunikacyjnym nie ma i długo nie
    będzie.

    Czasami mam wrażenie, że piszące tutaj osoby są oderwane od
    rzeczywistości. Wszystko co jest wynika z sytuacji jaka jest.

    Nie ma i nigdy nie będzie swobodnego zawierania umów, a wynika to z
    wielu czynników. Jeżeli nie możemy dowolnie zawierać umów, to chociaż
    stwórzmy jakieś standardy.