  • Data: 2008-01-05 13:00:27
    Temat: Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW
    Od: gotar <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Sznajder <d...@s...org> wrote:

    > Oczywiście, że będę musiał.

    Nawet obecnym kształcie przepisów niekoniecznie.

    > Hint: czy klient zmieniający operatora co tydzień podnosi koszty
    > operatora? A kto za to zapłaci?

    Zmieniając co tydzień, po miesiącu góra dwóch będzie użytkownikiem
    modemu. Ja bym za drugim razem powiedział takiemu osobnikowi: "brak
    możliwości technicznych, poprzednia usługa była na niskim poziomie, a od
    tego czasu sieć w tamtym miejscu nie została rozbudowana, więc bujaj się
    pan". A gdyby przepisy mi na to pozwoliły (a nie zezwalają, właśnie
    przeciwko takim restrykcjom występują), to moje zdanie byłoby proste:
    "ok, podłączamy, ale pan się zrzeknie prawa do zerwania umowy z przyczyn
    technicznych".

    > Medal tradycyjnie ma dwie strony, uszczęśliwiaczom świata często zdarza
    > się o tym zapominać.

    Problemem wg mnie jest to, że ISP z klientem nie może podpisać umowy na
    takich warunkach, na jakie by się obie strony zgodziły. Ja rozumiem
    niezbywalność prawa do życia, ale niezbywalność np. prawa do reklamacji
    w określonym trybie jest idiotyczna. Skoro regulacja rynku postępuje aż
    tak daleko, to może UKE w końcu wyda jedyny słuszny wzór umowy z jedynym
    słusznym cennikiem.

    --
    Tomek http://tccs.sourceforge.net/
    http://pld-linux.org/ http://vfmg.sourceforge.net/