  • Data: 2008-01-05 13:05:28
    Temat: Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW
    Od: Dariusz Sznajder <d...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.01.2008 Grzegorz Staniak <g...@w...pl> napisał/a:

    > Nie wiem i nie mogę wiedzieć. Wiem za to, że cyrografy są jednym z czynników
    > prowadzących ten rynek w kierunku negatywnej selekcji - wystarczy czytać tę
    > grupę, żeby widzieć objawy. Pytanie brzmi, jak chcesz liczyć na uzyskanie
    > normalnej sytuacji bez ułatwienia klientom głosowania nogami.
    Ale dlaczego? Ano w duzym stopniu dlatego, że ludzie nie wiedzą co
    kupują. I zgadzam się, że to zmienić jakoś trzeba próbować.
    Ale ciagle mam nadzieję, że bardziej edukacją i niż zakazami.
    A jak już zakazami (choć to troche smutne, bo oznacza, że szkołe podstawową
    i dalsze popsuliśmy już na tyle, że wyedukować się już nie da), to wyraźnie
    ograniczonymi do rynku indywidualnego.

    > ATSD, jak uważasz, jaki odsetek klientów będzie zmieniał operatora co tydzień?
    Na rynku indywidualnym w miejscu w którym będą mogli?
    Jak sobie przypomnę ile było użytkowników skajnie nie wygodnego sposobu
    komunikacji w postaci pięciosekundówek w Erze, to myślę, że ogólny poziom
    rozsądku raczej nie wzrósł i odsetek będzie całkiem spory.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE