-
Data: 2016-05-25 00:33:51
Temat: Re: na przejezdzie
Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Tue, 24 May 2016 22:13:48 +0200 "re" <r...@r...invalid> napisał:
>No i widzisz, to uprawdopodabnia zarzut właściciela firmy, której samochód
>został uszkodzony, że maszynista nie sygnalizował. Np zajął się ratowaniem
>pasażerów i siebie bardziej niż kierowcy samochodu. I teraz pomyśl, jest
>faktem, że pociągu nie da się zatrzymać, więc nikt tego nie oczekuje, ale
>już sygnalizacji można. Bo to skrzyżowanie jest :-)
Tja. I miał przez te kilka sekund trąbić i później prawdopodobnie
zginąć, w nadziei że może baran za kierownicą zorientuje się i
odjedzie.
W ogóle poziom debilizmu i bezczelności prezentowany przez tego
byznesmena powala. Jakby w zdarzeniu brała udział
siódemka/dziewiątka/byk, to by może jeszcze powiedział że maszynista
mógł skręcić, bo miał kierownicę w kabinie* :-/
Ale swoją drogą to pomysł możliwości uruchomienia syreny na stałe, to
coś co producenci taboru mogliby rozważyć. W sumie nawet na
wspomnianych wyżej "klasykach" nie tak trudno byłoby coś takiego
dorobić, np. przy najbliższej naprawie rewizyjnej. Mały mechanizm
zapadkowy, czy na zasadzie sprężyna+kulka+otwór. Dźwignia działałby
podobnie jak teraz, ale przy znacznie mocniejszym pociągnięciu w
któreś ze skrajnych położeń, pozostawałby już w nim, dzięki temu
mechanizmowi. Powrót do zwykłego, samopowrotnego działania odpowiednio
przez zwolnienie zapadki, lub silniejsze przestawienie dźwigni na
środek (w przypadku mechanizmu z kulką).
Podniesiona przez Romana integracja z nagłym też przecież nie byłaby
taka trudna do zrobienia. Wystarczyłby dodatkowy styk/zaworek przy
kranie hamulca. Przy klapie Ackermana trzeby by oczywiście dać drugi.
Możliwość ominięcia trąbienia, przy zastosowaniu nagłego w sytuacjach
gdy nie ma zagrożenia bezpieczeństwa (albo przynajmniej nie takie że
trzeba/warto trąbić).
*) Dla nieobeznanych z koleją (bo grupa przecież samochodowa) - chodzi
o lokomotywy EU07/EP09/ET22, które mają nastawnik z kołem podobnym do
samochodowej kierownicy.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.05.16 00:33 masti
- 25.05.16 12:00 SW3
- 25.05.16 14:11 Shrek
- 25.05.16 14:15 Liwiusz
- 25.05.16 14:47 Shrek
- 25.05.16 14:52 Liwiusz
- 25.05.16 15:01 Shrek
- 25.05.16 18:27 yabba
- 25.05.16 21:04 yabba
- 25.05.16 22:00 j...@i...pl
- 25.05.16 22:04 j...@i...pl
- 25.05.16 22:06 J.F.
- 25.05.16 22:05 masti
- 25.05.16 22:19 Grzegorz Tomczyk
- 25.05.16 23:04 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-01-21 Warszawa => IT Assets Manager <=
- 2025-01-21 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2025-01-20 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-20 Białystok => User Experience Designer <=
- 2025-01-20 Katowice => UX Designer <=
- 2025-01-20 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-20 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-20 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-21 e-doręczenia
- 2025-01-20 Zbieranie podpisów przed sklepem
- 2025-01-20 cenzura internetu
- 2025-01-20 ulaskawienie